قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد

فرهنگی در بازدید از نهمین نمایشگاه صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز از ابلاغ قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز‌، «محمدحسین فرهنگی» امروز(۱۵ تیر) در بازدید از نهمین نمایشگاه صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز از ابلاغ قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی از امروز خبر داد و گفت: در قانون برنامه ششم توسعه احکام مهم و باارزشی برای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصویب شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور تصویب قانونی برای حمایت از هنرمندان حوزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، مسؤولان امر یک بسته سیاستی آماده کرده و در این زمینه تصمیماتی فرهنگی اتخاد شده است.

وی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تبریز را یک رخداد فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: این نمایشگاه برای تبادل کسب و کار و معرفی توانمندی های استان بسیار موثر است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: این نمایشگاه در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی، متنوع تر از سال های گذشته برگزار می شود.

فرهنگی با بیان این که باید به مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای برگزاری خوب این نمایشگاه تبریک بگوییم، افزود: ارایه غرفه‌های رایگان و حمایت کامل از شرکت‌کنندگان اقدام بسیار ارزنده ای است که در این نمایشگاه صورت گرفت.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی  و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز به کار خود پایان داد.

 

کد خبر 806496

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha