فرهنگ کرامت در جامعه نهادینه شود

آیت الله هریسی با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، گفت: از آنجا که انسان دارای کرامت است، باید به همدیگر کمک و انفاق کنیم و در نهایت فرهنگ کرامت را ایجاد و نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله «هاشم هاشم زاده‌هریسی» امروز(۱۶ تیر) در مراسم معارفه فرماندار جدید هریس، اظهار داشت: وحدت، اتحاد و انسجام در رسیدن به موفقیت ها و غلبه بر مشکلات اهمیتی بسیار دارد.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که پیشبرد اهداف عالی نظام و انقلاب به وحدت ملی و محلی نیازمند است، خاطرنشان کرد: همه باید با همدلی و کمک به فرماندار در جهت رونق شهرستان سهم خود را ادا کنند.

وی افزود: هر جا محبت و همدلی باشد؛ آنجا رحمت خدا نازل می‌شود، برعکس هرجا نفرت و خصومت باشد؛ از آنجا رحمت الهی قطع می‌شود، پس بیایید مثبت نگر باشیم و با همدلی و همکاری و به دور از گرایش‌های سیاسی جهت رونق اقتصادی منطقه و رفاه مردم تلاش کنیم.

آیت الله هریسی یادآوری کرد: در حال حاضر کشور برای توسعه و پیشرفت به تلاش شبانه‌روزی مسؤولان نیاز دارد و آنها باید در جهت خدمت به آحاد مردم، مسؤولان از همدیگر پیشی بگیرند و برای رضای خدا و رفع مشکلات کشور اختلافات را کنار بگذارند و با اتحاد در مقابل دشمنان نظام و انقلاب بایستند.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، گفت: از آنجا که انسان دارای کرامت است، باید به همدیگر کمک کنیم، انفاق کنیم و فرهنگ کرامت را در این دهه ایجاد و نهادینه سازیم، چراکه وقتی کرامت انسانی در جامعه نهادینه شد، به داد نیازمندان جامعه خواهیم رسید.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند این نظام پابرجا نباشد، گفت: آنها می‌خواهند کشور رشد نکند و برای منافع خود کار می‌کنند؛ همه به دنبال منافع ملی خود هستند و ما نیز باید حافظ منافع ملی خود باشیم.

گفتنی است، در این مراسم «علیرضا خاکپور» به عنوان فرماندار جدید شهرستان هریس معرفی شد.

کد خبر 806845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha