پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) و خادمان رضوی فردا وارد همدان می شوند

مرتضایی گفت: پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) و خادمان رضوی فردا وارد همدان می شود و در ۹ شهرستان و روستاهای استان حاضر می‌شوند.

«رضا مرتضایی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان و حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دراین برنامه‌ها سه ماه است که برنامه‌ریزی می‌شود.  

 

دبیر اجرای  جشن های زیر سایه خورشید همدان افزود:  مراسم استقبال از سفیران امام مهربانی‌ها از فرودگاه همدان در روز سه شنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۱۲:۳۰ ظهر، مراسم اهتزاز پرچم مزین به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در عمود پارک مردم واقع چهارراه پژوهش و غبار روبی از گلزار شهدا در روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه در مزار شهدا از برنامه‌های شبکه رضوی است.

 

وی با بیان اینکه  پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) و خادمان حرم.علاوه بر حضور در شهرستان‌ها و روستاها در برخی از سازمان‌ها از جمله زندان مرکزی همدان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده  برای حضور خادمان در همدان است، ابراز کرد: سال گذشته اتفاق مهمی با حضور خادمان امام رضا (ع) در زندان مرکزی رقم خورد که به نیت امام هشتم 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

 

وی اظهار داشت: شبکه جوانان رضوی همدان همزمان با ایام دهه کرامت، سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید را با ۱۴۰ عنوان برنامه در سراسر استان برگزار می‌کند.

 

مرتضایی گفت: جشن بزرگ «رضویون» با حضور کاروان خدام و پرچم متبرک امام رضا(ع) در روز یکشنبه ۲۳ تیرماه در میدان امام خمینی با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین اژدری و نوای ابوالفضل دهچالی در جمع عاشقان و محبان امام رضا(ع)  از دیگر برنامه های اجرایی است.

 

وی با تأکید بر اینکه امسال ویژه برنامه حضور خادمان امام رضا (ع) در بیمارستان فاطمیه نیز برنامه‌ریزی شده است، گفت: خادمان با حضور در بخش نوزادان بیمارستان فاطمیه در گوش نوزادان تازه متولد شده اذان و اقامه می‌گویند.

کد خبر 807302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha