هر هفته ۲۰۰ مددجو به اماکن زیارتی اعزام می شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: تاپایان دهه کرامت، هر هفته ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی اعزام می شوند.

«رضا سلم آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دهه کرامت، 533 مددجوی تحت حمایت این نهاد به سفرهای زیارتی قم، مشهد و عتبات عالیات اعزام می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه این افراد در قالب طرح «شوق زیارت» به اردوهای زیارتی اعزام می شوند، گفت: این اردو در قالب دو دوره اردوی سه روزه است که تعداد افراد شرکت کننده در هر یک از این دوره‌ها ۲۰۰ نفر است.

 

سلم آبادی افزود: اعزام مددجویان در قالب «طرح شوق زیارت» با اولویت اعزام مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت مشهد مقدس و عتبات عالیات نشده‌اند؛ انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) با اجرای طرح شوق زیارت نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند را شناسایی نمی کند، گفت: خیران می توانند برای مشارکت در طرح شوق زیارت به سایت شوق زیارت به آدرس shoghe ziarat.ir مراجعه، ثبت‌نام و زمینه اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی را فراهم کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: تاپایان دهه کرامت، هر هفته ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی اعزام  می شوند.

کد خبر 807411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha