برگزاری همایش وحدت رضوی در ارومیه

حجت الاسلام و المسلمین نوروزنژاد گفت: همایش وحدت رضوی با حضور علمای اهل سنت و تشیع در دهه کرامت در ارومیه برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام اکبر نوروز نژاد» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به اینکه دفاتر استانی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها با محوریت ساماندهی وقف و نذورات امام رضا(ع)، محرومیت‌زدایی و دستگیری از مستمندان، امداد رسانی، فعالیت در کارهای هنری، ترویج سبک زندگی رضوی و گسترش شبکه خادمیاری تشکیل یافته همایش وحدت رضوی با حضور علمای اهل سنت و تشیع در دهه کرامت در ارومیه برگزار می‌شود.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با بیان اینکه با آغاز دهه کرامت 12 کانون فرهنگی با زیر مجموعه‌های متنوع در حال اجرای برنامه های مختلف بود، افزود: کانون های هنری با 16 گروه سرود و دیگر برنامه‌های متنوع در سطح مختلف شهر ارومیه در حال اجرا می باشند.

 

نوروزنژاد تصریح کرد: غرفه های رواق رضوی به همت کانون‌های فعال آستان قدس رضوی در استان آذربایجان‌غربی از روز چهارشنبه (19 تیرماه) از دیروز در پارک اللرباغی ارومیه برپا شده است.

 

این مسوول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در دهه کرامت برگزار می‌شود، همایش وحدت با محوریت امام رضا (ع) است، اذعان کرد: روز شنبه (22تیرماه) سال جاری نشستی با علمای شیعه و سنی و اساتید حوزه و دانشگاه با عنوان نقش امام رضا (ع) در وحدت بین شیعیان برگزار می‌شود و عصر همان روز نیز نشست علمی با محوریت نقش امام رضا (ع) در پیشرفت علم و تمدن مسلمین در ارومیه اجرا می شود.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با بیان اینکه در ادامه برنامه های دهه کرامت کانون مداحان رضوی نیز همایش مداحان در دهه کرامت را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: در این ایام نیز یک روز برای جوانان امام رضایی اختصاص یافته که در این روز مسابقات ورزشی و همایش ورزشکاران باستانی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام نوروزنژاد در پایان سخنان خود برگزاری  نشست داستان نویسان رضوی توسط کانون کتاب آستان قدس رضوی و نمایشگاه کتاب رضوی را روز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

کد خبر 808214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha