سایه خورشید بر سر کودکان بیمار هرمزگانی/حضور خدام حرم در بیمارستان کودکان

کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان کودکان بندرعباس از کودکان بیمار بستری در این مرکز عیادت و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، خادمان بارگاه منور رضوی در ادامه حضور خود در استان هرمزگان، بر بالین بیماران بستری در بیمارستان کودکان بندرعباس حاضر شده و برای عافیت و بهبودی کودکان رنجور و مریض دعا کردند.

 

خدام حامل پرچم متبرک حرم مطهر امام مهربانی ها که «شعیبی»، مسول ستاد جوانان و شبکه جوانان رضوی کل کشور نیز آنان را در این برنامه همراهی می کرد با حضور در بخش های مختلف از جمله بخش آنکولوژی(بیماران سرطانی) از کودکان بیمار عیادت کردند.

 

 

کاروان خادمان حرم با حضور در بخش آنکولوژی به عیادت کودکانی رفتند که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کردند و با وجود درد و رنج بسیار که براحتی می شد از چهره و تُن صدایشان آن را درک کرد به استقبال خدام آمدند و پرچم متبرک را زیارت کردند.

 

مداح کاروان نیز با نفس گرم خود و صوتی دلنشین به مولودی خوانی پرداخت و دل های غمگین را از فضای غمبار بیمارستان راهی پنجره فولاد و حرم مطهر ضامن آهو کرد.

 

 

در ادامه این برنامه خدام به بخش نوزادان رفتند و در گوش تعدادی از نوزادان اذان زمزمه کردند تا نوزادان در ضمیرناخودآگاه خویش پذیرای نفس های گرم خدام حرم حضرت دوست باشند.

 

 

هرساله همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید جهت شرکت در جشن های مردمی و عیادت از بیماران و صدها برنامه محتوایی معنوی به سراسر کشور ازجمله استان هرمزگان سفر می کنند.

 

 

 

کد خبر 809404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha