جشنواره پرواز بادبادک ها در شمیل به ایستگاه چهارم رسید

به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، چهارمین جشنواره پرواز بادبادک ها با استقبال گسترده کودکان و خانواده ها در دهستان شمیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) و با همکاری کانون های فرهنگی هنری دهستان شمیل، چهارمین جشنواره پرواز بادبادک ها در مرکز این دهستان برگزار شد.

 

آن چه بیش از هر چیزی در این رخداد خودنمایی می کرد حضور پررنگ کودکانی بود که به همراه خانواده هایشان با بادبادک های رنگی اهدایی کانون فرهنگی هنری سرگرم بازی بودند و روز پرنشاطی را در کنار هم به پایان رساندند.

 

 

« داود تنی پور »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحجه(عج) در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره پرواز بادبادک ها با هدف ارتقای روحیه نشاط اجتماعی شد.

 

وی با اشاره به استقبال گسترده کودکان و خانواده ها از این برنامه، افزود: برگزاری این گونه برنامه ها موجب افزایش تعامل فرزندان و والدین می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) عنوان کرد: در پایان این جشنواره به 50 اثر از بهترین بادبادک های دست ساز جوایزی از سوی کانون فرهنگی هنری اهدا شد.

 

 

تنی پور گفت: ایجاد تحرک، نشاط و حس زیبای با هم بودن خانواده ها از آثار جشنواره پرواز بادبادک هاست.

 

وی از اجرای سرود میدانی گروه سرود کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) به عنوان یکی از برنامه های جنبی این جشنواره نام برد و بیان کرد: این سرود با موضوع امام رضا(ع) اجرا شد.

 

 

دهیاری، شورای اسلامی و حوزه مقاومت  بسیج حضرت ابوالفضل(ع) دهستان شمیل نیز در برگزاری چهارمین جشنواره پرواز بابادک ها مشارکت داشتند.

 

گفتنی است؛ شمیل، در شمال شرق استان هرمزگان و بین شهرستان های میناب و بندرعباس و در 80 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و شغل اکثر اهالی آن، کشاورزی و دامداری است.

 

 

کد خبر 809450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha