روحانی وارد تبریز شد

رئیس جمهوری به منظور افتتاح طرح های صنعتی و تولیدی با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان وارد استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهوری به منظور افتتاح طرح های صنعتی و تولیدی با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان وارد استان آذربایجان شرقی شد.

 

حجت الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه (۱۰ مرداد) وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

 

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از سفر به استان اذربایجان شرقی و میهمان مردم عزیز و دلاور این استان به ویژه مردم تبریز، گفت: در این سفر روند اجرای پروژه‌هایی که در سفر استانی قبلی برنامه ریزی شده بود را پیگیری خواهیم کرد و طرحهای بسیار مهم اقتصادی در این سفر افتتاح می شود.

 

افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی هریس و بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف تولیدی و صنعتی در سطح استان آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح طرح های توسعه پالایشگاه تبریز و شرکت در شورای اداری استان از جمله برنامه‌های دکتر روحانی در این سفر است./

کد خبر 816725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha