ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه از اهداف اصلی هفته ازدواج است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برنامه‌های هفته ازدواج و فلسفه نام‌گذاری این هفته ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، «علی خلیلی» با اشاره فرا رسیدن هفته ازدواج و تبریک ازدواج آسمانی در جهان اسلام یعنی ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع)، اظهار کرد: امید است جامعه ما با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در همه خانواده‌ها نهادینه کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در این هفته و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی و در حال اجرا است، تصریح کرد: برنامه‌های هفته ازدواج و فلسفه نام‌گذاری این هفته ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه است.

 

وی با تاکید بر اینکه مقوله ازدواج در دین ما بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و در جامعه ما نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در این هفته و بر اساس تقویم نام‌گذاری هفته ازدواج برنامه‌های مختلفی با عناوینی همچون جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت‌های زندگی- جوانان، ازدواج، مشاوره ازدواج و خانواده- جوانان، ازدواج، توانمندسازی سمن‌های حوزه توسعه اجتماعی، ازدواج و خانواده و ... برگزار می‌شود.

 

خلیلی با تاکید بر لزوم توجه به موضوعات جوانان و ازدواج، خاطرنشان کرد: در همین راستا و در این هفته افزون بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد برای جوانان برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز با موضوعات فوق در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 818436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha