نمایش «کالبد شکافی یک واقعه معمول» به روی صحنه می‌رود

نمایش «کالبد شکافی یک واقعه معمول» به کارگردانی دل‌آرام حبیب‌پیران از امروز سه‌شنبه ۱۵ مرداد در مجتمع فرهنگی تبریز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «اکبر شریعت»‌ نویسنده نمایش «کالبد شکافی یک واقعه معمول» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشنامه بر اساس دغدغه مشترکی که با کارگردان در خصوص حقوق زنان داشتیم پی ریزی و نوشته شد.

وی با بیان اینکه این اثر با موضوع حمایت از حقوق زنان به روی صحنه می رود، افزود: این نمایش داستان دختر ۱۶ ساله ای را روایت می‌کند که تحت فشارهای خانوادگی قرار گرفته و بر مسایل و مشکلات بانوان پرداخته است.

شریعت با اشاره به اینکه دغدغه هنرمندان بیان حرف دل مخاطبان و دغدغه‌های اجتماعی آنان است، ادامه داد: امیدوارم این نمایش تاثیرگذاری خوبی بر روی مخاطبان خود داشته باشد.

«دل آرام حبیب پیران» کارگردان این نمایش نیز گفت: سه ماه درگیر تهیه متن نمایش نامه بودیم و بعداز آن تمرینات گروه به مدت یک ماه انجام شد و امروز ساعت ۱۹ در مجمتع فرهنگی تبریز این نمایش به روی صحنه می رود.

وی با بیان این‌که در نمایش «کالبد شکافی یک واقعه معمول» شش هنرپیشه هنرنمایی می‌کنند، افزود: از عموم علاقه‌مندان عرصه تئاتر و نمایش برای تماشای این اثر دعوت می کنیم.

«هومن بیگ نژاد»  مدیرعامل مؤسسه بین المللی الف نیز در سختانی اظهار داشت: این مؤسسه در سطح استان حمایت از تولید آثار هنری و نمایشی را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: این نمایش یکی از ده‌ها کار فرهنگی و هنری است که در حال حاضر در برنامه کاری موسسه قرار دارد، موسسه الف خود را همراه هنرمندان می‌داند و مکان تمرین را به صورت رایگان در اختیار هنرمندان تئاتر قرار می‌دهد.

کد خبر 818774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha