شبستان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

به مناسبت گرامی داشت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از دبیر استانی خبرگزاری شبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید «محمود صارمی و روز خبرنگار»، «اسماعیل جمیاری»، مدیرکل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه  بویراحمد از علی ویسی، دبیر استانی خبرگزاری شبستان در این استان تجلیل کرد.

متن کامل این تقدیر نامه به شرح ذیل است:

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند.


سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهیدی که قلم را صلاح خویش و رسانه را، سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابل با زورمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گر جهانی قرار دادند و در این راه پر افتخار، به لقاء محبوب رسیدند.


خبرنگار باید بداند و نیک می داند آنچه آگاه تر است، مسئول تر است و البته مسئولیت نه تنها محدودیت نمی آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد، که جز رضایت حضرت دوست نمی بیند.


خبرنگار ارجمند جناب آقای علی ویسی با گرامی داشت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت مظلومانه شهید «محمود صارمی و روز خبرنگار» را به جنابعالی و همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر تبریک، تهنیت و شادباش عرض نموده،
به پاس تجلیل، تکریم و قدردانی از همکاری و همراهی بی دریغتان در انعکاس اخبار و فعالیت های حوزه زندان و زندانبانی، این لوح به حضورتان تقدیم می گردد.


از خداوند متعال توفیق روز افزون توأم با سلامت، سیادت و سعادت را برایتان مسئلت می نمایم.

کد خبر 819101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha