قلم خبرنگار می تواند در راستای احيای معارف دين و ارزش های انقلابی اثرگذار باشد

داوودی خبرنگار را پل ارتباطی مردم با نظام اسلامی دانست و گفت: قلم او می تواند در راستای احيای معارف دين و ارزش های انقلابی اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از یاسوج، آئین گرامی داشت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار با حضور رئیس شورای شهر پاتاوه و مدیر آموزش و پرورش و فرمانده سپاه سادات محمودی و جمعی از اعضا ستاد و دیگر مسئولین برگزار شد.

 

«رضا داوودی» در این آئین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگار پل ارتباطی مردم با نظام اسلامی است و قلم او می تواند در راستای احيای معارف دين و ارزش های انقلابی اثرگذار باشد.

 

مسئول ستاد نماز جمعه پاتاوه اظهار داشت: ارتباط دائم خبرنگاران با همه اقشار و طبقات جامعه و نيز زير نظر داشتن فعاليت‌ های مختلف به منظور انعكاس درست و دقيق رويدادها اقتضا می ‏‌كند كه دقت، صراحت و صداقت به‌ عنوان مشخصه‏‌ های يک خبرنگار موفق را به همراه داشته باشد.

 

وی صداقت و واقع نمائی را از ويژگی های مهم خبرنگار موفق عنوان کرد و اضافه کرد: احساس مسئوليت اجتماعی، صداقت و واقع ‏‌نمایی، خبر برای همه، رعايت عدالت و انصاف، سودمندی و فايده ‏‌رسانی در ارائه اخبار از خصوصيات اخلاقی خبرنگار موفق است.

 

«هاشم دانسته»، جانشین ستاد نماز جمعه پاتاوه نیز با گرامی داشت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش ‌های خبرنگاران، گفت: خبرنگاران همواره تلاش كرده اند تا خدمات نظام را به اطلاع‌ مردم برسانند.

 

شایان ذکر است در این آئین که در سالن جلسات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) پاتاوه برگزار شد، از دبیر استانی خبرگزاری شبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگار روابط عمومی ستاد نماز جمعه پاتاوه، صدا و سیما، دنا نما، دنا نیوز و خبرنگار بلبل دنا با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 819110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha