تربیت نسل انقلابی مهمترین اقدام برای مقابله با دشمنان است

آیت الله مدرسی با اشاره به ارزش های ناب انقلاب اسلامی گفت: تربیت نسل انقلابی مهمترین اقدام برای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی» در خطبه‌های این هفته 18 مردادماه نماز جمعه یزد، با بیان این‌که مومنان نباید هر آنچه را دیده و شنیدند ملاک عمل خود قرار دهند، اظهار کرد: انسان‌های مومن در معاشرت صحیح با مردم بعضی از موارد را نادیده گرفته و دوستی با همگان را ملاک عمل قرار می‌دهند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به این‌که نفوذ یکی از مهمترین دلایل شکست جامعه اسلامی در دوران‌های مختلف است، افزود: بصیرت‌افزایی و هوشیاری همراه با دوستی و محبت از جمله مهمترین رسالت مومنان برای مقابله با توطئه نفوذ استکبار است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران استان و کشور، گفت: مسئولان بدانند این حکومت و انقلاب امانت امام و ائمه اطهار(ع) است و باید بیش از پیش برای حراست از آن اقدام کنند.

مدرسی تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل جوان و دیگر مردم جهان را ضروری دانست و تصریح کرد: تربیت نسل انقلابی مهمترین اقدام برای مقابله با دشمنان است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این‌که متأسفانه در برخی مواقع مسئولیت‌های کلیدی کشور به دست نااهلان می‌افتد، بیان کرد: استکبار به دنبال حذف انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و به هیچ عنوان از عمل خود کنارگیری نمی‌کند.

‌‌‌این مسئول در پایان با اشاره به نزدیک شدن عید سعید قربان، خاطرنشان کرد: قربانی کردن به اندازه توان مالی از جمله اقدامات حائز اهمیت است که به افراد در جامعه اسلامی سفارش شده است.

کد خبر 819219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha