سفر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا به آذربایجان‌شرقی

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی از پروژه های مختلف این قرارگاه در تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «محمود دهقانی» در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی ابتدا با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در ادامه با حضور در بیمارستان آموزشی و درمانی الزهرا(س) تبریز از نزدیک در جریان اجرای طرح توسعه این مرکز بهداشتی و درمانی قرار گرفت و اظهار داشت: اگر اقتضای دوران دفاع مقدس جهاد علیه دشمنان و مقابله با تجاوز نظامی استکبار بود، امروز فرزندان رزمندگان در عرصه خدمت‌گذاری فعال هستند.

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: امروز بنا به اقتضای زمان باید در عرصه های سازندگی و محرومیت‌زدایی؛ کمک حال دولت باشیم و در این زمینه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) علیرغم محدودیت های مالی و بدهی کارفرمایان؛ توانسته در زمینه های مختلف آثار ماندگاری از خود به یادگار بگذارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در بخش دیگری از سخنان خود فرصت شناسی، کار با لحاظ صرفه اقتصادی، کیفیت در اجرا و توجه به سلیقه را از جمله الزامات حضور در عرصه خدمت رسانی دانست و گفت: طرح توسعه بیمارستان آموزشی و درمانی الزهرا(س) تبریز یکی از مصادیق اجرایی شدن این الزامات بوده است.

بنابر این گزارش، مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) تبریز با محوریت زنان، زایمان و بیماری های مربوط به بانوان در سال 1351 در مساحتی بالغ بر 3799 مترمربع به بهره‌برداری رسیدريال سپس در دو مرحله طی سال های 84 به مساحت 5400 مترمربع در 6 طبقه و در سال 1393 به متراژ تقریبی 10 هزار مترمربع در 8 طبقه توسعه یافت.

پروژه توسعه این بیمارستان به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به منظور ایجاد فضای مورد نیاز برای ترویج زایمان طبیعی، مراقبت از مادران دارای بارداری‌های پرخطر و همچنین تحقیقات و انجام اقدامات مورد نیاز برای رفع ناباروری زوجین در شش طبقه به متراژ 8 هزار مترمربع طراحی و ساخته شده است. هدف از اجرای طرح تبدیل بیمارستان الزهرا به مرکز جامع تخصصی زنان بوده است.

بیمارستان الزهرا(س) مهم‌ترین مرکز با تخصص زنان و زایمان در شمال غرب کشور محسوب می شود و روزانه محل رجوع هزاران نفر از استان‌های مختلف و بیماران کشورهای همجوار است.

گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، بازدید از ایستگاه 8 متروی تبریز، بازدید از پروژه بیمارستان مؤسسه امین، دیدار با خانواده شهید فرهنگی والا، جلسه شورای مدیران مؤسسه عاشورا، بازدید از پروژه خط آبرسانی، بازدید از ایستگاه 3 متروی تبریز و حضور در جلسه شورای مدیران پروژه قطار شهری تبریز از دیگر برنامه  های حجت‌الاسلام دهقانی در تبریز بوده است.

کد خبر 819992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha