سرانه ورزشی استان یزد  به ازای هر نفر ۶۰ سانتیمتر است

شریعتی با اشاره به سرانه ورزشی در استان یزد گفت: سرانه ورزشی استان یزد به ازای هر نفر ۶۰ سانتیمتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مسعود شریعتی» در نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار گفت: در سال گذشته و ابتدای امسال با وجود فشارهای اقتصادی که در کشور وجود داشته است، ما در جایگاهی که قرار گرفتیم سعی داشتیم تا اعتماد عمومی و امید بخشی داشته باشیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: ما در شهریور ماه شاهد برگزاری المپیاد ورزشی در سطح کشور هستیم که این نشان از توجه به زیرساخت های ورزشی در کشور است که در 90 رشته ورشی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: ما در استان نیز میزبان هفت رشته ورزشی هستیم که تعداد 777 نفر از طرح کشور در این دوره از مسابقات در یزد حضور پیدا می کنند.

 

شریعتی با اشاره به روز ملی تشکل ها ادامه داد: در دولت تدبیر و امید این روز باب شده است تا مشکلات و محدودیت های سمن ها مورد بررسی قرار گیرد و بیان شود که امیدواریم در استان یزد نیز همچون تشکل های مردمی در زمینه فعالیت های داوطلبانه فعال تر شویم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: اکنون ما 54 تشکل در زمینه های مختلف در حوزه جوانان در استان داریم.

 

شریعتی بیان کرد: در پروژه های مختلف نیز با وجود کمبود درآمد ها در زمینه تخصیص اعتبارات مدیریت داشتیم .

 

وی گفت: بیش از 43 پروژه نیمه تمام در استان داریم که امیدواریم با مدیریت مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: سعی داریم در استان که سرانه ورزشی کمتر از 60 سانتیمتر است را به یک متر برسانیم و در این راستا استاندار پیشنهاد طرحی در مجموعه کوثر ارائه کرده اند که امیدواریم با تامین اعتبار این سرانه را افزایش دهیم.

 

شریعتی خاطرنشان کرد: رشد اعتبارات ملی و استانی ما نشان دهنده پیگیری ها است که ردیف اول تا سوم جذب اعتبارات ملی و اسناد خزانه هستیم.

 

وی بیان کرد: پیست دوچرخه سواری نیز از جمله طرح هایی که پیگیری شده است و اعتبارات آن از سال 94 بوده اما تخصیص های آن کم بوده است که بالای 10 میلیارد برای آن نیاز است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ما بیش از حد کشوری افزایش داشته ایم و در برخی از شهرستان ها نیز سعی کرده ایم بیشتر شود و در سطح استان نیز در سال های جاری به 11 سانتیمتر افزایش داشته ایم.

 

شریعتی بیان کرد: ما آمادگی داریم که کلیه پروژه های نیمه تمام را با باشگاه ها مشارکتی به اتمام برسانیم و حتی به آنها واگذار کنیم.

کد خبر 820572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha