اساس شکل گیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شامل تعظیم شعائر اسلامی است

حجت الاسلام فخرالدین با اشاره به ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اساس شکل گیری این نهاد شامل تعظیم شعائر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام محمد فخرالدین» در دیدار با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به روز ملی مقاومت اسلامی گفت: یکی از مباحثی که در قران مطرح است و در نظام جمهوری اسلامی نیز نهادهای مختلف مامور به پیاده کردن آن هستند شامل تعظیم شعائر اسلامی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بر همین اساس شکل گرفته است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یکی از شعائر الهی است که شروع آن با برچیده شدن نظام استکبار صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: شورای هماهنگی در بیش از 12 مورد، ماموریت مستقیم دارد و دهها ماموریت غیر مستقیم دارد.

 

حجت الاسلام فخر الدین تصریح کرد: دشمن می خواست که ما چهلمین سالگرد پیورزی انقلاب را جشن نگیریم و نه تنها این کار را نتوانست بکند بلکه ما در این سال افول استکبار جهانی را اعلام کردیم.

 

وی گفت: ما باید چند سنگر درست کنیم تا از پیش روی دشمنان جلوگیری کنیم که این سنگرها شامل سنگر اقتصادی، سنگر تبلیغات و قلم است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: دشمن می خواهد با رسانه ها مردم را ناامید کند.

 

حجت الاسلام فخر الدین ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمامی شهرها و روستاها افرادی دارد که همکاری می کنند و سعی داریم از این طریق به مردم امید دهیم و با وجود این که هیچ هزینه ای نداریم سعی کرده ایم از ظرفیت دستگاه ها استفاده کنیم.

 

وی گفت: ما در استان یزد تنها 4 نفر داریم که هماهنگ کننده کل استان هستیم و در شهرستان ها نیز افرادی داریم اما حقوقی به آنها پرداخت نمی شود و ما بدون پول با وسعت کاریدر جال انجام ماموریت های خود هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه جایی که دشمن سیلی خورده، بیشتر مورد تهاجم قرار می دهد که رهبری و سپاه توانسته اند سیلی های محکمی به دشمنان بزنند و دشمن نیز در این راستا سعی دارد به آنها ضربه بزند.

 

وی ادامه داد: دفاع از شهدا، انقلاب و رهبری از جمله ماموریت های ما است که با کمترین هزینه این را دنبال می کنیم ولی برخی از مواقع مورد هجمه ها قرار می گیریم اما ما برنامه های خود را دنبال می کنیم.

 

لازم به ذکر است این نشست به همت انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد برگزار شد.

 

کد خبر 820865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha