۷۰۰ روستای آذربایجان شرقی نیازمند بازنگری طرح هادی هستند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: ۷۰۰ روستا در این استان به بازنگری در طرح هادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی کرمی» امروز(۲۴ مرداد) در جریان بازدید تعدادی از روستاهای تبریز اظهار داشت: برای همه دو هزار و نیاز 700 روستای آذربایجان شرقی به بازنگری طرح هادی 20 روستای موجود در استان طرح هادی طراحی شده است و در این میان طرح هادی 700 روستا به بازنگری نیاز دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سهم استان آذربایجان شرقی برای بازنگری طرح هادی روستایی امسال 87 روستا است.

وی به ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته در برخی روستاها اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار و 700 ساخت و ساز غیرمجاز واقع در طرح هادی روستاهای شهرستان مرند وجود دارد که باید بیشتر آنها تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی ارجاع داده شود.

باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در سخنانی از ارائه 400 میلیون ریال تسهيلات کم بهره برای مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد و گفت: برای خانواده های روستایی تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز تسهیلات بدون بهره برای مقاوم سازی مسکن های روستایی ارائه می شود.

کد خبر 821254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha