برگزاری جشنواره ملی « روز مروست » ۳۱ تیرماه در یزد

فلاحتی با اشاره به معرفی مروست در سطح کشور گفت: جشنواره ملی « روز مروست » ۳۱ تیرماه در یزد برگزار می شود.

حجت فلاحتی دبیر جشنواره ملی فرهنگی هنری روز مروست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: جشنواره ملی روز مروست یکی از رویداد‌های بسیار ارزشمندی است که امسال در ۳۱ مردادماه برگزار می شود و برنامه‌های متنوعی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

او بازدید از بافت تاریخی مروست یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است  امیدواریم با همکاری مسئولان، گامی در مسیر مرمت، بازسازی و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه برداشته شود و در مجموع در انتظار اتفاقات خوب برای بافت تاریخی مروست هستیم.

فلاحتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره، بازدید مسئولان از بافت تاریخی مروست است و امیدواریم اتفاقات خوبی برای این بافت ارزشمند رقم بخورد.

او با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری روز مروست، گفت: این جشنواره‌ها به طور قطع رونق گردشگری را در شهر‌ها رقم خواهند زد.

فلاحتی  افزود: امروز با توجه به رونق صنعت گردشگری و اهمیت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خاص هر منطقه در پیشرفت و توسعه مناطق، شهر‌ها و روستا‌های کشور، می‌توان با نامگذاری یک روز به نام یک شهر یا یک روستا، شرایط و بستر مناسب را برای معرفی آن منطقه فراهم کرد.

کد خبر 822610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha