پرواز پروانه‌ها در آسمان اصفهان/جشنواره فیلم کودک سرمایه فردای کشور است

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور مهمانان و هنرمندان داخلی و خارجی در اصفهان آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علیرضا تابش» در آیین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که در باغ غدیر اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم گفت: سخنی بیش از یک تبریک شیرین از طرف تیم پرتلاش این جشنواره به همه مهمانان داخلی و خارجی، کودکان و نوجوانان و هنرمندان و مسئولان ندارم.

 

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: به اصفهان و جشنواره سی و دوم خوش آمدید و امیدوارم روزهایی پر از خوشی در اصفهان داشته باشید.

 

در ادامه «قدرت الله نوروزی» تلاقی افتتاحیه جشنواره با عید غدیر را برکتی بزرگ برای جشنواره دانست و افزود: جشنواره کودک و نوجوان می تواند سرمایه بزرگی برای فردای کشور باشد.

 

شهردار اصفهان فلسفه وجود جشنواره ها را ایجاد شور و نشاط برشمرد و اظهار داشت: این جشنواره که در منطقه منحصر به فرد است می تواند موجب برطرف شدن مشکلات جهانی شود.

 

وی به دائمی شدن جشنواره بین‌الملی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اشاره کرد و تصریح کرد: سینما همچون عصای جادویی است که می تواند آرمان های یک ملت را به نمایش بگذارد و امیدوارم فعالان سینما بتوانند با نمایش آثار خود در این جشنواره از این فرصت به خوبی بهره ببرند.

 

کد خبر 823169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha