دانش آموزان اردکانی در دوره مهدی یاوران شرکت کردند

دوره آموزشی «مهدی یاوران» برای افزایش آگاهی دانش آموزان در رابطه با مباحث مهدوی (ع) در شهرستان اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ اردوی یک‌روزه آموزشی «مهدی یاوران» به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه امامت و ولایت ویژه دانش آموزان دختر محصل در مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی مرحوم حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) شهرستان اردکان برگزار شد.

در اين دوره معرفتی که به همت معاونت امور پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان با همکاری حوزه علمیه برادران حضرت امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد، كارگاه معارف مهدويت و انتظار، كارگاه توجيهي طرح تربيت مهدوي، بازی‌های هدفمند گروهي و جُنگ شادی با موضوعات سیره زندگی حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برپا شد.

گروه مهدی یاوران که چند سالی است در سطح مدارس استان یزد فعال‌شده است در خصوص موضوع مهدویت، ترویج فرهنگ انتظار و آشنایی دانش آموزان با وظایف منتظران در زمان عصر غیبت و پاسخگویی به شبهات وارده از سوی دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل‌شده است.

لازم به ذکر است که سعی می‌شود در آموزش اعضا این گروه با بهره‌گیری از آیات نورانی قرآن کریم، احادیث و روایات معتبر معصومین (علیهم السلام) به صورت علمی و تخصصی به شبهات مطرح‌شده پاسخ متقن داده شود.

کد خبر 823486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha