تشییع پدر شهید و جانباز اردکانی  روی دستان مردم این شهرستان

پدر شهید کمال مروتی و جانباز صبور محمد مروتی به پسر شهیدش پیوست و روی دستان مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «مرحوم حاج علی مروتی»، پدر شهید والامقام کمال مروتی و جانباز سرافراز محمد مروتی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به لقا الله پیوست.

مراسم خاک‌سپاری این پدر صبور و والامقام از سه‌راه شریعتی به طرف گلزار شهدا منطقه شریف آباد با حضور امام جمعه اردکان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم ختم وی یکشنبه ساعت 17:30 در مسجد جامع شریف آباد و دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حضرت امام محمد باقر (علیه‌السلام) اردکان برگزار می شود.

هیئت‌ها، کانون‌های فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولین شهرستان نیز در طی صدور پیام‌های جداگانه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، درگذشت پدر شهید را تسلیت گفتند و بر ادامه راه آن‌ها در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

گفتنی است که شهید والامقام کمال مروتی شریف آبادی در 7 مردادماه سال 1361 با هفده سال سن در عملیاتی پدافندی در محور کوشک به شلمچه در اثر اصابت ترکش به ناحیه سر و صورت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار، بصیر و قدرشناس شهرستان اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. همچنین جانباز دوران دفاع مقدس مرحوم محمد مروتی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات در تاریخ چهارم آذرماه 1392 به خیل هم‌رزمان و برادر شهیدش پیوست.

کد خبر 824360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha