پیاده روی رییس سازمان سینمایی از گذر چهارباغ تا کاخ جشنواره سی و دوم

انتظامی در سفر به اصفهان از کیفیت حضور مردم و نحوه فروش بلیط، برگزاری نشست های رسانه ای فیلم ها و کارگاه های تخصصی و تعداد اهالی رسانه حاضر در سی و دومین جشنواره و همکاری خبرنگاران نوجوان با ستاد خبری جشنواره امسال مطلع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، «حسین انتظامی» به همراه علیرضا تابش از بخش های جشنواره فیلم کودک و نوجوان بازدید کردند.

 

رییس سازمان سینمایی در حاشیه این بازدید که به همراه علیرضا تابش، دبیر جشنواره، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی، مشاور دبیر جشنواره، عزت الله علیزاده مدیر پشتیبانی فنی نمایش، محسن دلیلی، مدیر روابط عمومی جشنواره، و جمعی از دست اندرکاران جشنواره، در پیاده روی خیابان چهارباغ تا پردیس سینمایی ساحل انجام شد از برنامه ها و غرفه های فرهنگی گذر چهارباغ  و کاخ سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان دیدن کردند.

 

انتظامی، همچنین از برنامه های جنبی جشنواره از جمله دیدار با کودکان مبتلا به سرطان، پوشش تلویزیونی جشنواره در برنامه های کودک، استقبال مردم از نمایش فیلم های خاطره انگیز و کلاسیک مرمت شده به ویژدر پردیس هنر و... بازدید کرد. تابش نیز توضیحاتی درباره برنامه ها و رویدادهای سی و دومین جشنواره برای انتظامی شرح داد.

 

انتظامی با حضور در پردیس سینمایی ساحل، کاخ اهالی رسانه و هنرمندان جشنواره از کیفیت حضور مردم ونحوه فروش بلیط، برگزاری نشست های رسانه ای فیلم ها و کارگاه های تخصصی و تعداد اهالی رسانه حاضر در سی و دومین جشنواره و همکاری خبرنگاران نوجوان با ستاد خبری جشنواره امسال مطلع شد.

کد خبر 824824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha