پیرغلامان حسینی، روحیه انقلابی را به نسل جوان انتقال دهند

آیت الله ناصری با اشاره به نقش پیرغلامان در شکل گیری انقلاب گفت: پیرغلامان حسینی، روحیه انقلابی را به نسل جوان انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمد رضا ناصری یزدی» هم اکنون در افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در حسینه ایران با اشاره به نقش پیرغلامان حسینی در شکل گیری انقلاب گفت: این پیرغلامان بودند که در زمان خفقان با حنجره های خود این انقلاب را پیش بردند و در زمان خفقان آن دوره، مردم انقلاب را از زبان پیرغلامان گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر طاغوت و ایستادگی در مقابل دشمنان و یاری امام (ه) از تجربیات و سوابق خوب پیرغلامان حسینی ومداحان است که باید به جامعه منتقل شود.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: در هر کجا که پیرغلامان و به خصوص مداحان دوره انقلاب پا می گذارند باید این تجربیات به نسل جوان منتقل شود و تربیت نسل جوان را در جامعه داشته باشند.

 

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز به تربیت های هیات ها و مداحان نیاز دارد و نیازمند این روحیه انقلابی هستند.

 

وی گفت: دشمنان امروز سعی دارند تا از استقلال و عزت و شرفی که به واسطه امام حسین (ع) بوجود آمده جلوگیری کرده و آن را کم رنگ کنند اما شما پیرغلامان باید از آن دفاع کرده و این روحیه انقلابی را به نسل جوان انتقال دهید.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: حب الحسین (ع) بود که از انهدام سوریه، نجف، کربلا و سامرا جلوگیری کرد و این روحیه انقلابی بود که همه ما را از شر دشمنان نجات داده است.

 

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: انقلاب ما حیاتش از امام حسین (ع) است و نباید این مسیر سست شود و در شعرها مسیر انقلابی کمرنگ شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: پیرغلامان باید فریاد زنند که ما زنده، ایستاده و پایدار از حرم حسینی و انقلاب و آرمان های انقلاب دفاع می کنیم.

 

 

کد خبر 826058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha