برگزاری ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شبستر

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با بیان این‌که ۱۳۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا می شود، گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما پیروزیم» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «بهمن داستان» امروز(یکم مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما پیروزیم» برگزار می شود و برنامه های متنوعی از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه طراحی و برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شبستر گفت: در دوران دفاع مقدس میدان‌داری جوانان باعث ایجاد جلوه‌ای عاشورایی شد و همواره نقش جوانان در برهه های حساس و مختلف انقلاب چشمگیر بوده و امروز نیز در جنگ اقتصادی جوانان این مرز و بوم می‌توانند در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و پیروز شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما در زمان جنگ هشت ساله توانستیم ابهت استکبار جهانی و شرق و غرب را در هم بشکنیم و بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی امروز شاهد به ثمر رسیدن آرمانهای اسلامی هستیم.

داستان خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان خواهند بود، در واقع هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت دلیرمردانی است که  با ایثار جان و مال در راه اعتلای دین و میهن بی ادعا گام برداشتند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان ایرانی با دست خالی و تنها با تکیه بر ایمان و نبوغ خود توانستند مقابل دشمن ایستادگی کنند؛ هر جایی که جوانان پای کار باشند موفقیت و پیروزی برای کشور حاصل شده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما به جوانان و به داخل کشور اتکا کنیم در جنگ اقتصادی پیروز می شویم.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در بخش ذیگری از سخنان خود با بیان این‌که ۱۳۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان شبستر اجرا می شود، گفت: دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری سلسه نشست های  تخصصی بصیزتی، همایش تجلیل از نفرات برتر کنکور، غبارروبی و تعویض پرچم مزار شهدا، یادواره های شهدا، دیدار و تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، همایش دوچرخه سواری، ویزیت رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

داستان ادامه داد: بسیج سازندگی در سال های اخیر ساخت 12 خانه محروم را شروع کرده که در هفته دفاع مقدس تعدادی از آنها افتتاح خواهد شد و همچنین با فراهم آوردن تسهیلات قرض الحسنه به اشتغال زایی و طرح های اقتصاد مقاومتی و مشاغل کوچک کمک خواهد شد.

کد خبر 835039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha