قول مساعد وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش اردکان

حاجی میرزایی برای پیگیری حل برخی از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان اردکان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و پس از برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی و کلنگ زنی دو باب ساختمان جدید مدرسه در اردکان؛ جمعی از مسئولین این شهرستان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده سردار شهید والامقام حسن زفاک دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا تابش، نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی در جریان این دیدار در مذاکره‌ای تلفنی ضمن آرزوی موفقیت برای سکان‌دار وزارت آموزش و پرورش در جهت ارتقای سطح نظام تعلیم و تربیت کشور و بیان برخی از برنامه‌های آموزش و پرورش اردکان؛ خواستار مساعدت وزیر آموزش و پرورش در حل مشکلات این حوزه شد.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و خدا قوت به دانش آموزان و فرهنگیان اردکانی؛ مطالبی را پیرامون بازگشایی مدارس در سطح کشور عنوان کرد و قول مساعد پیگیری برخی از مشکلات آموزش و پرورش اردکان را داد.

امام جمعه اردکان نیز در جریان این مذاکره تلفنی برای وزیر جدید آموزش و پرورش آرزوی موفقیت کرد و فرماندار اردکان نیز خواستار حمایت این وزارتخانه برای تسریع در نوسازی مدارس سطح شهرستان اردکان شد.

لازم به ذکر است که امسال در حدود ۱۹ هزار دانش‌آموز در اردکان، سال تحصیلی 1399-1398 را در ۱۱۰ مدرسه آغاز کردند.

کد خبر 835960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha