جنگ اقتصادی دشمن غیر قابل انکار است

حجت الاسلام منتظری با اشاره به این‌که شرایط جنگی در کشور کاملا محسوس است، گفت: دشمن جبهه اقتصادی را برای مبارزه با ملت ایران انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام منتظری در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی اظهار داشت: جنگ آثار و لوازم خودش را دارد، در شرایط جنگی باید مقاومت و مقابل توطئه دشمن ایستدگی کرد.

دادستان کل کشور با تأکید عبرت‌آموزی از درس‌های دوران جنگ تحمیلی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به همه ثابت کرد مقاومت جواب خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی گفت: برخی بنگاه‌های تولیدی از بانک‌ها تسهیلاتی می‌گیرند و در بازپرداخت تسهیلات دچار مشکل می شوند و بانک‌ها هم برای دریافت طلب خود این کارخانه‌ها را توقیف می کنند که گاه منجر به تعطیلی یا نیمه تعطیلی آنها می شود.

دادستان کل کشور از مدیران بانک ها خواست در این موارد با تولیدکنندگان واقعی همکاری کنند تا بازداشت نشوند و بتوانند تولید را ادامه بدهند.

حجت الاسلام منتظری بر حمایت دستگاه قضا از تولیدکنندگان برای رونق تولید تاکید کرد و افزود: برای تحقق شعار سال و کمک به رونق تولید تا جایی که جزو اختیارمان است باید کمک کنیم تا مشکلات تولیدکنندگان و در نهایت مشکلات مردم کم شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ نابرابر اقتصادی با دشمنان هستیم و با شرایط طبیعی و عادی روبرو نیستیم و باید با عزمی جزم مشکلات را رفع کنیم.

منتظری با تأکید بر این‌که بانک‌ها باید برای رفع مشکلات تولیدکنندگان همکاری کنند،‌ افزود: شرایط جنگی در کشور کاملا محسوس است و دشمن جبهه اقتصادی برای مبارزه با ایران اسلامی انتخاب کرده است.

دادستان کل کشور با تأکید بر این‌که نباید به وعده‌ها و لبخند دشمتان امید بست، تصریح کرد: هیچ تفاوتی بین امریکا و اروپا نیست و آنها تمام توانشان را به کار گرفته اند تا کشور را ساقط کنند.
 

 

کد خبر 836743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha