صحبت‌های رئیس جمهوری در نیویورک صحبت‌های نظام جمهوری اسلامی است

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور گفت: صحبت‌هایی که رئیس جمهور در نیویورک مطرح کردند همان صحبت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور گفت: صحبت‌هایی که رئیس جمهور در نیویورک مطرح کردند همان صحبت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه یزد افزود: دشمنان ایران اسلامی در طول این چند روزه که رئیس جمهور در آمریکا حضور داشت، توطئه‌های زیادی را بر علیه کشور طرح‌ریزی کردند تا بتوانند به شکلی تمامی اتفاقات منطقه را بر گردن ایران بیاندازند و خود را تبرئه سازند که رئیس جمهور محترم به خوبی در این چند مطالبی را بیان کردند و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به ایجاد انحرافات در شبکه های مجازی برای جوانان و نوجوانان ادامه داد: متأسفانه فضاهای مجازی و رخنه کردن آن در بین خانواده‌ها و نسل جوان کاری کرده است که در روز بین 5 تا 7 ساعت خود را در این فضاهایی که به هیچ دردشان نمی‌خورد می‌گذرانند که این مسئله یک نوع غفلت است.

آیت الله ناصری یزدی گفت: دفاع هشت ساله در اولین سال‌های شکل‌گیری انقلاب و هجوم همه‌جانبه کشورهای مختلف بر علیه ایران اسلامی، کاری است که از پس کشورهای دیگر برنمی‌آید و در جنگ‌های گوناگون می‌بینیم که پس از دو یا سه سال دیگر توانی برای کشور مورد ستم قرار گرفته باقی نمی‌ماند که دوام بیاورد، ولی ایران اسلامی در مقابل کشورهای مختلف ایستادگی کرد و توانست آنها را شکست دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: عظمت ایران و قدرتی که امروز در جهان دارد، به این دلیل است که توجه ویژه‌ای به خدای متعال و توکل بر پروردگار دارد.

امام جمعه یزد با اشاره به بازگشایی مدارس و سیستم آموزشی کشور گفت: مسئله ایمان و دین، تفکر و تعقل دانش‌آموزان چیزی است که باید در مدارس وجود داشته باشد تا در آینده بتوانیم به ایرانی آباد امید داشته باشیم.

کد خبر 836843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha