اقوام در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی باعث شکست دشمن در تفرقه افکنی شده است

سرهنگ حاجتی گفت: پس از شکست دشمن در زمینه های مختلف آنها به دنبال ایجاد تفرقه میان اقوام هستند که با اتحاد و هوشیاری اقوام این نقشه دشمن‌ نیز با شکست روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سرهنگ عبدالرضا حاجتی» شب گذشته (شنبه ۶ مهر) در همایش وحدت سران عشایر غیور بختیاری و عرب که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد اظهار کرد: اقوام مختلف ایران اسلامی طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی مجاهدت ها و فداکاری های زیادی در جهت حفظ انسجام مملکت اسلامی داشته اند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: دشمن تاکتیک های مختلفی برای شکست انقلاب اسلامی داشته و چون در اکثر نقشه های خود شکست خورده به تفرقه افکنی در میان طوايف و قومیت های مختلف ایران و همچنین شیعه و سنی روی آورده که این نقشه دشمن‌ نیز با وحدت اقوام با شکستی دیگر رو به رو می شود.

 

وی تصریح کرد: مشکل دشمن با شیعه امیر المومنین است و از این پس همه ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم تا مبادا در لابلای سیاهی ها دشمن به اسم عرب و عجم دست ما را بگیرد و تفرقه افکنی کند چرا که همه ما شیعه امیرالمومنین هستیم و قومیت ما نشان برتری ما نیست. 

 

سرهنگ حاجتی اضافه کرد: رسومات غلط نظیر تیر اندازی در مراسمهای جشن و عزا نیز می تواند باعث سوء استفاده دشمن شود بنابراین باید هوشیار بود، هر چند در چند سال اخیر با تلاش های صورت گرفته به ویژه از سوی شورای تامین استان و شهرستان ها تا حد زیادی شاهد کاهش این رسم غلط و زیان های جانی و مالی آن بوده ایم اما سران طوایف نیز باید برای حذف این رسوم غلط بیش از پیش کمک کنند.

 

وی با اشاره به سرنگونی پهبادهای آمریکایی و خنثی شدن پی درپی نقشه های دشمن برای تعرض به ایران و منطقه بیان کرد: توان تسلیحاتی و توان دفاعی ایران امروزه به قدری پیشرفت کرده که تمام ابرقدرت های دنیا در مقابل ملت ما احساس حقارت می کنند که این موفقیت ها مرهون خون شهدا و تداوم مقاومت و وحدت مردم از دوران جنگ تاکنون است.

 

کد خبر 837261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha