دانش آموزان مدارس صدرا پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند

حجت الاسلام تقدیری با اشاره به استعدادها و توانایی های دانش آموزان مدارس صدرا گفت: دانش آموزان مدارس صدرا پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حجت‌الاسلام حامد تقدیری» در جمع مدیران و دست اندرکاران مدارس صدرای ولایت استان یزد که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلا می  استان گردهم آمده بودند، با اشاره به استعدادها  و توانایی های دانش آموزان مدارس صدرا گفت: دانش آموزان مدارس صدرا پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

وی بابیان اینکه مشکلات بسیاری در حوزه فعالیت مدارس صدرا در کشور وجود دارد افزود: قطعا با همدلی و هم افزایی در بین دست اندرکاران  و دلسوزان این مدارس و تعامل با آموزش و پرورش می توان بر مشکلات غلبه کرد.

تقدیری با اشاره به حساسیت های موجود در حوزه فعالیت های تربیتی اظهار داشت: فعالیت در این حوزه نیازمند شهامت و پیگیری های خاص است.

وی تصریح کرد: نباید در مقابل مشکلات به ویژه برخی مشکلات قانونی زانو زد بلکه باید با ایستادگی ، تفکر و شناخت ظرفیت ها به دنبال راهکارها بود.

تقدیری با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی بر لزوم حضور همه جانبه در این حماسه عظیم حسینی تاکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه تبلیغی و ترویجی موظف به حضور فعال در این حماسه عظیم است.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت کشور بر لزوم حضور دانش آموزان در این کلاس فرهنگ و حماسه حسینی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان مدارس صدرای ولایت استان یزد با جلوداران این حرکت باشند.

کد خبر 837351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha