سفیر جمهوری آذربایجان با امام جمعه تبریز دیدار کرد

بنیاد حسین اف، سفیر کشور جمهوری آذربایجان در جریان سفر به تبریز، با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «بنیاد حسین اف» امروز(نهم مهر) در دیدار با امام جمعه تبریز اظهار داشت: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در این منطقه چهره ای بسیار محبوب و مردمی است.

سفیر کشور جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه بودن در آذربایجان مسؤولیت سنگینی است و این حضور در توسعه و تعمیق روابط ایران و جمهوری آذربایجان بسیار مؤثر بوده است.

وی با اشاره به 12 دیدار رؤسای جمهور دو کشور طی شش سال گذشته گفت: 8 دیدار در سطح مقامات عالی رتبه در پایتخت های صورت گرفته است که نتیجه آن رشد 74 درصدی مبادلات تجاری و اقتصادی است.

سفیر جمهوری آذربایجان در کشورمان با ابراز خرسندی از توسعه روابط دو جانبه ادامه داد: سال گذشته هزاران نفر از کشور آذربایجان برای درمان و تفریح به ایران و تبریز سفر کرده اند که نشان بالا بودن خدمات پزشکی و گردشگری این منطقه دارد.

گفتنی است، بنیاد حسین اف در ادامه به دیدار آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم؛ امام جمعه موقت تبریز رفت و با این عالم برجسته آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

کد خبر 838582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha