تشریح برنامه های هفته ملی کودک در گلستان/ کودکان و نوجوانان با استاندار گلستان گفتگو می کنند

رجب نسب برنامه های هفته ملی کودک در استان گلستان را تشریح کرد.

«محبوبه رجب نسب» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی کودک و نوجوانان و دبیر برنامه های هفته ملی کودک، برنامه های متنوعی را در این هفته در سراسر استان به ویژه شهرستان های سیل زده آق قلا، گمیشان و گنبد برگزار می کند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: با توجه به اینکه دو مرکز کانون پرورش فکری استان در سیل آسیب دیدند با کمک یک خیر این دو مرکز آق قلا و گمیشان احیا و بازسازی شد و برنامه های متنوعی در این مراکز برگزار می شود.

 

 

وی تصریح کرد: ویژه برنامه ای برای روز جهانی کودک در سراسر استان پیش بینی شده که این برنامه ها خیابانی و میدانی است و با همکاری دستگاه ها برگزار می شود تا روز شاد و پر نشاطی را برای بچه ها داشته باشیم.

 

رجب نسب ادامه داد: در روز (13 مهر) همزمان با آغاز هفته ملی کودک برنامه های مختلف و مراسم افتتاحیه برگزار می شود.

 

وی از برگزاری پنل گفتگوی کودکان و نوجوانان با استاندار گلستان خبر داد و گفت: در این نشست استاندار به سوالات کودکان و نوجوانان در حوزه حقوق شهروندی، محیط زیست، بهداشت و بحران پاسخ خواهد داد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان خاطرنشان کرد: این نشست در مناطق سیل زده نیز پیش بینی شده و در شهرستان گنبد با حضور فرماندار برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 838958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha