ظرفیت وحدت‌بخش تجمع میلیونی اربعین قابل توجه است

آل هاشم با تأکید بر عدم غفلت از ظرفیت وحدت‌بخش تجمع میلیونی اربعین گفت: امام حسین(ع) تنها مختص شعیان نیست؛ بلکه متعلق به همه مذاهب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در همایش یاوران معنوی ستاد اربعین استان راهپیمایی عظیم اربعین را رویدادی برای رویش جوانان انقلابی و تحقق تمدن نوین اسلامی دنست و اظهار داشت: این رویداد مهم همواره مورد رصد دشمنان اسلام و تشیع بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی راهپیمایی اربعین را عامل اصلی وحدت در بین مسلمین جهان دانست و خاطرنشان کرد: این راهپیمایی باعث اتحاد و انسجام مسلمانان شده است.

وی با تأکید بر عدم غفلت از ظرفیت وحدت‌بخش تجمع میلیونی اربعین گفت: امام حسین(ع) تنها مختص شعیان نیست؛ بلکه متعلق به همه مذاهب اسلامی است. همین مسأله ترس و نگرانی دشمنان را دو چندان کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان جهان در این راهپیمایی گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی فرصت مناسبی است برای انسان‌هایی که خود را برای سربازی در راه تمدن اسلامی آماده می کنند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) متعلق به انسانیت است، افزود: زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در جریان این راهپیمایی باید به عقاید یکدیگر احترام گذاشته و فرصت را برای سودجویان فراهم نکنند.

آل‌هاشم با بیان این‌که همه تلاش می کنند تا راهپیمایی اربعین به بهترین شکل برگزار شود، تاکید کرد: باید نواقص سال های گذشته را بررسی و مشکلات موجود را رفع کنیم تا زائران به راحتی بتوانند به زیارت امام خود مشرف شوند.

کد خبر 839104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha