امسال؛ ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به زوجین پرداخت می‌شود

تندگویان با اشاره به افزایش میزان پرداختی وام ازدواج در دولت تدبیر و امید گفت: امسال۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به زوجین پرداخت می‌شود که ۲ برابر سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد مهدی تندگویان » امروز(پنج‌شنبه، ۱۸ مهر) در ستاد ساماندهی جوانان در استانداری گیلان با بیان اینکه برآیند عملیات در حوزه جوانان در گیلان مطلوب است گفت: دغدغه حوزه جوانان تنها مربوط به این سازمان نیست و بر اساس لایه جمعیتی ستادی تشکیل شده که وظایف نهادهای مرتبط با حوزه جوانان را مشخص کرده است.

 

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کوتاهی سایر دستگاه‌ها موجب ایجاد بحران در حوزه جوانان می‌شود افزود: اگر چه مسئله جوانان بحران نیست اما باید پیش از رسیدن به بحران، کارهای پیشگیرانه انجام شود.

 

وی با اشاره به تشکیل مجمع ملی خیرین ازدواج در کشور اظهارداشت: هدف از تشکیل این مجمع تجمیع فعالیت‌های مربوط به حوزه جوانان و توزیع یکنواخت تسهیلات ازدواج در سراسر کشور است.

 

تندگویان با بیان اینکه وام ازدواج به‌روز شده است گفت: میزان پرداختی این وام در دولت تدبیر و امید افزایش داشته است و امسال۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به زوجین پرداخت می‌شود که ۲ برابر سال گذشته است.

 

وی با اشاره به سرآمد بودن استان گیلان در کشور بهدلیل پرداخت وام ازدواج بیان کرد: افزایش ازدواج جوانان نیازمند گام‌های اساسی است.

 

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افزایش طلاق در گیلان به‌عنوان آسیبی اجتماعی ادامه داد: باید بسترهای فرهنگی برای تشکیل خانواده و موضوعات تحکیم خانواده در استان فراهم شود و جوانان با ازدواج صحیح و تعهدپذیری آشنا شوند.

 

وی با اشاره به انتخابات مجامع استانی تشکل‌ها در گیلان تصریح کرد: اولین انتخابات مجامع استانی تشکل‌ها امروز در گیلان برگزار می‌شود. این استان در حوزه جوانان جزء پنج استان برتر کشور است که استعدادهای خوبی دارد.

کد خبر 842013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha