بدون تغییر نگرش نمی توان تحولی ایجاد کرد

پزشکیان گفت: اگر قرار بود با روندی که ۴۰ سال در پیش گرفته‌ایم، در منطقه اول شویم تا به حال شده بودیم، با ادامه این روند تغییر ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود پزشکیان» عصر امروز(۲۵ مهر) در همایش «نهضت عاشورا و نقش آن در حرکت های اصلاح طلبانه» اظهار داشت: اصلاح طلبی به معنی تغییر است، برای ایجاد تغییر در جامعه باید رفتار، اهداف و نگاهمان را نیز اصلاح کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که بدون تغییر نگرش نمی توان تحولی ایجاد کرد، گفت: اگر قرار بود با روندی که ۴۰ سال در پیش گرفته‌ایم، در منطقه اول شویم تا به حال شده بودیم، با ادامه این روند تغییر ممکن نیست.

وی ادامه داد: اگر هر فردی به دنبال برطرف کردن عیب‌های خود باشد، تمامی مشکلات حل می‌شود، مشکل اینجا است که ما خودمان را ول کرده و به دنبال نقد دیگران هستیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خاطرنشان کرد: اگر ما در منطقه اول نشدیم، به این دلیل است که حرفی را زده و به آن عمل نکرده‌ایم، چون موفق نشده‌ایم به زمین و زمان بد و بیراه می‌گوییم.

پزشکیان تصریح کرد: ما مدعی هستیم که راه، دین و مذهب ما بهترین است، اما باید دید آیا در جامعه نیز بهترین هستیم؟ آیا به شعارهایی که در انقلاب می دادیم، عمل کردیم؟.

وی افزود: نماینده، مدیر و یا مسؤول هستیم و شعار می‌دهیم، اما عمل نمی‌کنیم و در مجلس امام حسین(ع) می‌نشینیم و برای او گریه کرده و هر کاری که خواستیم انجام می‌دهیم. به عبارت بهتر اگر حرفی می‌زنید به آن عمل کنید.

کد خبر 844440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha