همایش« نهضت عاشورا و نقش آن در حرکت‌های اصلاح طلبانه» برگزار شد

همایش« نهضت عاشورا و نقش آن در حرکت‌های اصلاح طلبانه» به همت انجمن اسلامی معلمان تبریز در تالار لعل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «امیر عباس سلطان‌پور» عصر امروز(۲۵ مهر) در همایش «نهضت عاشورا و نقش آن در حرکات اصلاح طلبانه» که در دانشگاه تبریز برکزار شد، اظهار داشت: ما خود را انقلابی، مسلمان و عزادار امام حسین(ع) می‌دانیم، اما با وجود سخنرانی‌های کلیشه‌ای، محفلی مناسب برای شنیدن فلسفه قیام حسینی نیست.

مسؤول کمیته تشکیلات انجمن اسلامی معلمان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ساختاری و معیشتی فرهنگیان، اظهار کرد: همدلی و دست در دست هم دادن فرهنگیان از هر چیز دیگری واجب‌تر است.

وی افزود: در هر دوره از انتخابات وعده‌هایی در قوه مجریه و مقننه داده می‌شود که متاسفانه منجر به حل مشکلات ریشه‌ای نمی‌شود. از تمامی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا برنامه‌ مدونی برای حل مشکلات محتوایی و معیشتی آموزش و پرورش داشته باشند.

سلطان‌پور ادامه داد: آموزش و پرورش، موتور محرکه توسعه متوازن است، اما تعدد کتب آموزشی و کلاس‌های کنکور، آموزش و پرورش را به سمت کالایی شدن سوق می‌دهد، اگر جلوی این خطر گرفته نشود، اهداف ترسیم شده در جمهوری اسلامی ایران با ابهام روبرو می‌شوند.

مسؤول کمیته تشکیلات انجمن اسلامی معلمان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی معلمان، بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته و جلسات آن نیز به صورت نمادین در دانشگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 844438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha