عیادت علما و مراجع از آیت الله امینی/وضعیت وی رو به بهبودی است

علما و مراجع عظام تقلید با حضور در بیت آیت الله امینی، از وی عیادت کرده و جویای حال ایشان می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «ابراهیم امینی» امام جمعه سابق قم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است که هفته گذشته به علت برخی مشکلات گوارشی، در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری شد.

 

از همان ابتدا تیم پزشکی وی تمامی اقدامات تشخیصی درمانی را انجام و بیماری ایشان تا حد گسترده ای کنترل شد.

 

دکتر «یاسر فروغی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: پس از حضور آیت الله امینی در بیمارستان، به سرعت کارهای پذیرش انجام و تیم پزشکی نیز برای ایشان تشکیل و آزمایش های مورد نیاز نیز انجام شد.

 

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم تصریح کرد: به حمدالله وضعیت ایشان رو به بهبودی بود و بنا بر تشخیص پزشک متخصص، مرخص شدند و دوران نقاهت را در منزل سپری می کنند.

 

برخی از علما و مراجع عظام تقلید با حضور بیمارستان و برخی دیگر نیز با حضور در بیت آیت الله امینی از وی عیادت می کنند.

 

آیت الله جوادی آملی، آیت الله علوی گرگانی، آیت الله شبیری زنجانی آیت الله سعیدی و... از جمله علما و مراجعی هستند که با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

آیت الله امینی از مبارزان دوران پیش از انقلاب و از یاران امام راحل بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در راستای گسترش انقلاب ناب محمدی در کنار امام رو رهبری بوده اند.

 

ایشان سال ها در کنار مرحوم آیت الله مشکینی و آیت الله جوادی آملی، به عنوان امام جمعه موقت قم، فعالیت کردند و همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.

کد خبر 845127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha