رویکرد جدید قوه قضائیه  امیدبخش بوده است

پورمحمدی گفت: رویکرد جدید قوه قضائیه نارضایتی ها را به رضایتمندی و ناامیدی ها را به امید تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز پنجشنبه ( ۹ آبان) در نشست مشترک صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان شرقی با رییس قوه قضائیه در تبریز اظهار داشت: آذربایجان شرقی به عنوان یک استان صنعتی دارای بشترین واحدهای تولیدی مساله دار است که به همت کارفرمایان کمترین مشکلات را داشته ایم.  

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۵۰۰ طرح عمرانی،  فرهنگی و اجتماعی را در آذربایجان شرقی افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: با این حال در ایجاد چهره نشاط و امید مردم چندان موفق نبوده ایم.  

پورمحمدی با بیان این‌که رویکرد جدید قوه قضائیه نارضایتی ها را به رضایتمندی و ناامیدی ها را به امید تبدیل کرده است، افزود: سفر رییس قوه قضائیه به استان برای ما بسیار با اهمیت است چراکه در ۲۰ سال گذشته هیچ یک از رؤسای قوه قضائیه به این استان سفر نکرده اند.  

استاندار آذربایجان‌شرقی از آیت الله رییسی به عنوان یک عالم صاحب اندیشه یاد کرد و ضمن از انتصابات اخیر قوه قضائیه در استان گفت: این انتخاب های شایسته با اقبال عمومی مواجه شده است.  

وی با بیان این‌که تحول در قوه قضائیه که توسط آیت الله رییسی شروع شده است، تصریح کرد: این رویکرد در گسترش عدالت و مبارزه با ظلم و فساد بسیار تاثیرگذار بوده است.  

کد خبر 848359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha