غرب باید بداند جمهوری اسلامی ایران با احدی بر سر منافع ملت اش شوخی ندارد

زادمهر با اشاره به اینکه مرحله چهارم کاهش تعهدات برجامی باید با افزایش غنی سازی تا ۲۰ درصد یا حتی بیشتر باید باشد، گفت: باید غرب بداند جمهوری اسلامی ایران با احدی بر سر منافع ملت اش شوخی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «محمد زادمهر» امروز (جمعه 10 آبان) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران از مسئولان خواست تا با توجه به بازی مسخره اروپا و عدم جبران خروج آمریکا از برجام و نرسیدن جمهوری اسلامی به منافع حاصله، گام‌های پیشرو برای خروج از برجام را محکم‌تر بردارند.

 

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه مرحله چهارم قطعا با افزایش غنی سازی تا ۲۰ درصد یا حتی بیشتر باید باشد، گفت: باید غرب بداند جمهوری اسلامی ایران با احدی بر سر منافع ملت اش شوخی نداشته و ترسی از هیچ قدرتی در منطقه و جهان نیز ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا و رئیس جمهورش، هرآنچه که داشتند گذاشتند، گفت: جمهوری اسلامی هم چهل سالگی خود را پشت سرگذاشته و هم با تمام قوا، بحران ها را کنترل و به پیش می رود. سیاست فشار حداکثری بر ملت ایران به گفته کارشناسان آمریکایی تبدیل به هیچ شده است.

 

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامهه سخنرانی خود با اشاره به فرارسیدن 13 آبان ماه و روز مبارزه با استکبار گفت: ۱۳ آبان یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان در کنار سایر اقشار ملت در راه مبارزه با طاغوت و استکبار و پیروزی انقلاب اسلامی است. جنبش دانشجویی مسلمان ایران با درک ضرورت مبارزه با استکبار در ۱۳ آبان ۵۸ اقدام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کرده و اسنادی را منتشر کردند که همه و همه خیانت های شیطان بزرگ در حق این ملت را افشا کرده است.

 

زادمهر با بیان اینکه امروزه خیانت های آمریکا، متحدان غربی و منطقه بیش از پیش با خروج یک‌ جانبه آمریکا از برجام و تحریم های ظالمانه آن کشور ثابت شده است، ادامه داد: متاسفانه آقایان خط و مشی گذشته را مد نظر دارند. یعنی همه چیز را از آب خوردن مردم تا بودجه مملکت به توافق با غرب گره زده‌اند و پیگیر هستند توافقی جدید انجام شود./

کد خبر 848702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha