تسخير لانه جاسوسی شكست هيمنه پوشالی آمريكا بود

رحیم صفوی گفت: تسخير لانه جاسوسی، شكست هيمنه پوشالی آمريكا بود، تسخير لانه‌ جاسوسی توسط دانشجويان كه از سوی امام راحل(ره) «انقلاب دوم» لقب گرفت جايگاهی ويژه دارد و همچنان توجه بسياری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «سید یحیی رحیم‌صفوی» امروز(۱۳ آبان) در اجتماع طلاب، دانش آموزان و دانشجویان که به مناسبت بزرگداشت ۱۳ آبان‏ماه در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: کودتای ۲۸ مرداد یکی از حوادث سرنوشت‌ساز در تاریخ معاصر ایران بود که در دوازدهمین سال حکومت پهلوی دوم به وقوع پیوست و سبب تثبیت حاکمیت شاه پهلوی تا ربع قرن دیگر شد. آمریکایی‌ها از آن روز به میراث خواران انگلیس در ایران تبدیل شدند.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: آمریکایی‌ها از آن روز همه خواسته‌های خود را از طریق شاه ایران پیگیری می‌کردند و شاه نیز نوکر تمام عیار آن ها بود، وقتی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، آمریکایی‌ها ضربه محکمی خوردند و پیوسته با روش‌های غیر انسانی به دنبال تضعیف ملت ایران بودند و هستند.

 

رحیم‌ صفوی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بی‌ادب و بی‌تربیت آمریکا که جدیدا بیان کرده که «ما فقط نفت سوریه را می‌خواهیم»، می خواهد اقتصاد امنیتی را در منطقه نهادینه کند، گفت:تسخير لانه جاسوسی، شكست هيمنه پوشالی آمريكا بود، تسخير لانه‌ جاسوسی توسط دانشجويان كه از سوی امام راحل(ره) «انقلاب دوم» لقب گرفت، جايگاهی ويژه دارد و همچنان كانون توجه بسياری از متخصصان، كارشناسان و انديشمندان را به خود اختصاص داده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این ۴۰ سال انقلاب، ایران پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته است، عنوان کرد: «روندها، رویدادها و راهبردها» سه کلمه کلیدی است که ما باید آن در حوزه دولت آمریکا و انقلاب اسلامی ایران بررسی کنیم تا دقیقا به عمق پیشرفت ایران در این ۴۰ سال پی ببریم.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه اکنون در سطح منطقه و در برخی از نقاط جهان یک بیداری خوبی شکل گرفته است، بسیاری از ملت‌ها دیگر تاب زورگویی آمریکا را ندارند، لذا در حال اعتراض هستند، افزود:سوریه بابت حکومت داعشی‌ها که توسط آمریکایی‌ها تشکیل شد، ضررهای سنگینی را متحمل شد اما اکنون ترامپ می‌گوید که ابوبکر بغدادی را کشته‌اند، هرگز این سخن باطل را قبول و باور نکنید.

 

رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه درگیری‌های جدید لبنان و عراق نیز فتنه جدید آمریکاست و به فضل الهی آمریکا در این مکر و حیله خود نیز به زودی مایوس خواهند شد، ادامه داد:دو جریان مهم تاثیرگذار در ۴۰ سال انقلاب در ایران و منطقه وجود دارد که شامل جریان ضد بشری که به رهبری آمریکا دنبال می‌شود و به دنبال حفظ نظام های دیکتاتوری و چپاول اموال هستند و جریان مقاومت که دربردارنده استقلال طلبی و آزادی خواهی است، می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال افول است، تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا برای به زانو درآوردن ایران دست به هر اقدامی زد، ولی اکنون خودش به زانو در آمده و در حال حاضر به إذن الهی ایران به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شده است.

 

رحیم صفوی با بیان اینکه آمریکا الان دیگر تنها ابرقدرت جهانی نیست و هزینه‌های سنگین حضور آن ها در مناطق مختلف روز به روز آن ها را ضعیف‌تر کرده است، گفت:مقام معظم رهبری اکنون با تفکرات هوشمندانه و مدبرانه خویش پیشرفت ایران و بیداری اسلامی و ضد استکباری را در سطح جهان دنبال می‎کنند.

کد خبر 850320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha