رهبری و مردم دو عامل اساسی در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

خزائی با بیان اینکه «رهبری» و «مردم» دو عامل اساسی در اقتدار و توانمندی ما هستند، گفت: شهدا معرف این مظهر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، نمازخانه جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با حضور «فریبرز خزایی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیرکل بنیاد شهید گیلان و حجت الاسلام «حجازی» رییس ستاد اقامه نماز استان امروز(دوشنبه، ۲۰ آبان) افتتاح شد.

«فریبرز خزائی» در این مراسم با بیان اینکه استان گیلان مملو از انسان های بشیر است که در دوران دفاع مقدس خوش درخشید، گفت: گیلان یکی از استان های مهم و تاثیر گذار در کشور است که در عرصه های مختلف حضور آحاد مردم را در برنامه های مختلف در پیروی از ولایت و آرمان های نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ایثار شهدا باعث شد امروز ایران مظهر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی باشد، افزود: در حقیقت این مقام و کسوتی است که شهدای ما در اقصی نقاط دنیا معرف آن هستند.

وی با تبریک فرا رسیدن میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت، بر لزوم توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری در مورد نقاط اشتراک بین مسلمانان اشاره کرد و افزود: امروز جهان استکبار تلاش می‌کند این وحدت و انسجام را در بین مسلمانان مخدوش کند.

وی همچنین هفته بسیج را تبریک گفت و اذعان کرد: همه همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیجی هستند زیرا یکی از مولفه های مهمی که بسیجیان باید داشته باشند اهمیت دادن به مراجعین است که این ویژگی در بنیاد بسیار دیده می شود.

خزائی «سبقت گرفتن در امور خیر» و «استکبارستیزی» را از تفکر بسیجیان دانست و گفت: گیلانی ها در این عرصه پیشتاز هستند و همه همکاران ما در بنیاد شهید با اعتقاد کامل نسبت به خانواده بزرگ ایثارگران خدمت می کنند و  این نشان از فرهنگ و تفکر بسیجی است.

خزائی با مهم شمردن شرایط بسیار مهم و حساس امروز کشور اذعان کرد: در فرافکنی های دشمنان به خصوص آمریکا که در یک فشار جهانی در مقابله با ایران است، باید آگاه و بصیر باشیم و امام را گم نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است گاهی اوقات داشته های خود را مطرح کنیم، افزود: در حوزه دفاعی و پدافند هوایی که یک جنگ الکترونیک است باید بدانیم که همه کشورها این توانمندی را ندارند و کشورهای اروپایی نیز اعتراف کرده اند که ایران از چه مکانیزمی در جهت انفجار پهباد ما استفاده کرده است.

خزائی با اشاره به اینکه امروز ما در شرایط اقتدار قرار داریم و اگرچه با مشکلات بیشماری روبرو هستیم باید به فرمایش مقام معظم رهبری توجه کنیم، گفت: امروز جهان، جهان استکباری است و اگر اقتدار دفاعی نداشته باشید کسی به نفع شما کوتاه نمی آید.

وی اضافه کرد: اگر امنیت می خواهیم باید اقتدار وجود داشته باشد و اگر کار اقتصادی بخواهیم باید فضای امنیتی فراهم باشد و از این رو نباید درکنار مشکلات و سختی‌هایی که داریم داشته هایمان را نیز فراموش کنیم.

خزائی بیان کرد: امروز در اقتدار و توانمندی ما دو عامل اساسی «رهبری» خردمندانه مقام معظم رهبری که امروز جهان را متحول کرده و حضور، ایمان و باور «مردم» وجود دارد.

وی افزود: این مردم هستند که با همه مشکلات در جبهه مقاومت حضوری چشمگیر داشته و شهدایی که در این راه تقدیم کردیم به عنوان برای جبهه استکبار یک کابوس وحشتناک هستند.

کد خبر 853126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha