صنایع دستی مثال عینی از تحقق اقتصاد مقاومتی است

محمودیان گفت: صنایع دستی مثال عینی از اقتصاد مقاومتی است و غرور ملی ایرانیان به شمار می رود که در این کشور زندگی می‎کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «پویا محمودیان» شامگاه امروز (سه شنبه 21 ابان) در آیین افتتاح سیزدهمین جشنواره اقوام ایران زمین در استان گلستان اظهار کرد: صنایع دستی مثال عینی از اقتصاد مقاومتی است و غرور ملی ایرانیان به شمار می رود که در این کشور زندگی می‎کنند.

 

معاون صنایع دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: استان گلستان با سه ثبت جهانی در حوزه بین المللی جایگاه ویژه ای دارد و ثبت جهانی جنگل های هیرکانی برگ زرین دیگری از استان گلستان به شمار می رود.

 

وی تاکید کرد: از حضور سفرای که در این جشنواره حضور یافتند ضمن تشکر دعوت می کنم از صنایع دستی استان بازدید کنند و این صنایع دستی را همراه خود از استان گلستان به ارمغان ببرید.

 

محمودیان گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی کار آسانی نیست و نظارت و هماهنگی نیاز است و حضور 29 استان کار سختی است و از تلاش مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان تشکر می کنم.

 

وی افزود: در مجموع در استان گلستان 35 هزار هنرمند فعالیت می کنند و این جشنواره فرصت مغتنمی برای این هنرمندان به شمار می رود که توانمندی های خود را عرضه کنند.

 

معاون صنایع دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد: از تمامی مهمان هایی که برای دیدن این جشنواره آمدند  تشکر می کنم و امیدوارم ایام خاطره انگیزی از این جشنواره ثبت کنند.

 

کد خبر 853731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha