انتقاد از عدم اجرای شبکه ملی ارتباطات/ وزیر جوان دولت پاسخگو باشد

حجت الاسلام مختاری با انتقاد از عدم اجرای شبکه ملی ارتباطات در کشور، گفت: همه کشورها از جمله روسیه برای مصون ماندن از تهاجمات فرهنگی بیگانگان شبکه ملی ارتباطات دارند اما در ایران هنوز این اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمد مختاری» ظهر امروز (24 آبان) در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن از طریق فضای مجازی و ترویج بی بند و باری در فضای حقیقی و مجازی، اظهار داشت: شبکه ملی ارتباطات از ضرورت هایی است که باید اجرایی می شد اما نشده است، وزیر جوان دولت باید در دنیا و آخرت پاسخگوی این کم کاری باشد.

 

وی با بیان اینکه اینترنت امروز که در اختیار همه نوجوانان و نونهالان ما قرار دارد، اصلا اسلامی نیست، گفت: این کم کاری ها عزت و غیرت را از جوانان می گیرد، مردم و مسئولان نباید در برابر این موضوع بی تفاوت باشند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مردم و مسئولان در برابر بی بند و باری های فضای مجازی حساس باشند، افزود: باید تلاش شود تا فرهنگ دینی و ایمانی مردم ارتقا یابد.

 

حجت الاسلام مختاری با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: پیامبر گرامی اسلام محور وحدت در بین همه انسان های حقجوی عالم است.

 

وی رستگاری مسلمانان را جمع شدن و چنگ زدن به ریسمان الهی بر محوریت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) دانست و اظهار داشت: متاسفانه امروز آل سعود به ریسمان آمریکا چنگ زده و خائنین حرمین شریفین گاو شیرده آمریکا، یهود و نصارا شدند، لذا مسلمانان نباید به آنها تکیه کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد: امروز همه مسلمانان از شیعه و سنی با محوریت پیامبر و ایران اسلامی، علیه مستکبرین اسلام و بشریت باید متحد شوند تا آنها نتوانند به اهداف شوم خود علیه مسلمانان برسند.

 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه امروز تقابل ایران اسلامی با استکبار جهانی است نه کشورهای غیر مسلمان، گفت: ما انقلاب کردیم که نوکران آمریکا را از کشور بیرون کنیم و نوکر خدا باشیم نه کدخدا؛ چراکه باور داریم سعادت دنیا و آخرت در گرو ایمان و عمل صالح است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان با اینکه مسلمان نیستند، اما مستکبر هم نیستند، تاکید کرد: ایران با کشورهای غیر مسلمان ستیزی ندارد، اما از قلدری آمریکا متنفر است و با آن کنار نمی آید.

 

مطرح کردن دوگانه تقابل و تعامل با دنیا برای جمع کردن رای است 

امام جمعه موقت بیرجند اظهارداشت: جای تاسف دارد که برخی مغرضین سیاسی در کشور تلاش می کنند تا دوگانه تقابل و تعامل را مطرح و وانمود کنند که نیروهای ارزشی و انقلابی به دنبال تقابل با دنیا هستند و مردم را از نیروهای انقلابی جدا کنند و از این طریق برای خود رای جمع کرده باشند.

 

حجت الاسلام مختاری تاکید کرد: مطرح کردن اینکه «هرکس با برجام مخالف است اهل تعامل با دنیا نیست»، یک دروغ بزرگ است، تقابل ما با آمریکای جنایت کار و نوچه های آنها است.

 

وی با بیان اینکه برجام راه تعامل با دنیا نبود، بلکه پذیرش استکباری آمریکا بود، افزود: برجام عمر دولت یازدهم و دوازدهم را به هدر داد و تنها فایده آن اثبات شدن غیر قابل تعامل بودن آمریکا بود.

 

امام جمعه موقت بیرجند چند برابر شدن قیمت ها را نتیجه برجام دانست و گفت: مشکل کشور حفظ برجام نیست؛ مشکل اصلی فساد داخلی و غارت بیت المال است.

 

حجت الاسلام مختاری با انتقاد از مطرح کردن سربسته یک فساد میلیارد دلاری توسط یکی از مسئولان نظام، گفت: این اقدامات فایده ای جز تضعیف قوه قضائیه ندارد، این فساد مستقیم و یا غیر مستقیم به دولت بر می گردد، چرا باید جای شاکی و متهم را عوض کنند، چنانچه واقعا از فسادی خبر دارند مردانه به قوه قضائیه بگویند چنانچه پیگیری نشد ما هم پشت سر شما به مطالبه گری موضوع خواهیم پرداخت، چرا سیاسی کاری و سنگ اندازی بر سر راه مبارزه با فساد قوه قضائیه می کنند.

 

قاطعانه از اقدامات رئیس شجاع قوه قضائیه دفاع می کنیم 

وی گفت: حمایت قاطعانه خود را از ریاست شجاع و انقلابی و پرتلاش قوه قضائیه در مبارزه با فساد اعلام می کنیم و از این قوه می خواهیم و خواهان ادامه روند برخورد قاطعانه با همه مفسدین هستیم.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به افزایش قیمت بنزین از صبح امروز، گفت: هر چند این طرح برای جلوگیری از استفاده بی حد برخی مرفهین از حامل های انرژی خوب است اما نباید در شب عید این اقدام صورت می گرفت.

 

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: ما منطق دولت را در اجرای این طرح درک می کنیم، چراکه نباید عده ای با ماشین های متعدد دست در جیب مردم عادی بکنند، اما انتظار می رود که دولت ملاحظات و پیش بینی هایی برای جلوگیری از سوء استفاده از این موضوع هم کرده باشد.

 

وی با بیان اینکه مردم پیگیر خواهند بود که مابه التفاوت این اصلاح قیمت به خانوارهای ضعیف برگردد و فقط برای دو سه ماه نباشد، افزود: دولت مدیریت کند که این افزایش قیمت بنزین سبب افزایش دوباره قیمت ها نشود؛ چراکه برجام به اندازه کافی گرانی ها را بر مردم تحمیل کرده و مردم بیش از این طاقت گرانی ندارند.

 

وی تاکید کرد: دولت به گران کردن بنزین به عنوان راه حل مبارزه با قاچاق نگاه نکند، چراکه با گران کردن بنزین نمی توان جلوی قاچاق کالا را گرفت.

 

 

 

 

کد خبر 854727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha