سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

معتمدیان گفت: جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با پنج اثر منتخب از ۳۰ آبان الی ۲ آذر در شهرستان های شهرکرد، بروجن و فارسان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «کامیار معتمدیان» امروز (دوشنبه ۲۷ آبان) در نشست خبری سی و یکمین تئاتر استان چهارمحال و بختیاری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: تئاتر استان چهارمحال و بختیاری 30 آبان الی 2 آذر در شهرستان های شهرکرد، بروجن و فارسان برگزار می شود.

 

دبیر جشنواره سی و یکمین سی و یکمین تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: بعد از اتمام جشنواره تئاتر سال قبل استان و شروع جشنواره سی و یکم 18 اثر در استان به اجرای عموم پرداختند.

 

وی ابراز کرد: طبق شیوه نامه نمایش های که از پایان جشنواره سال قبل تا جشنواره امسال اجرای عموم داشتند می توانند در جشنواره سی و یکمین تئاتر استان چهارمحال و بختیاری شرکت کنند.

 

معتمدیان تصریح کرد: از تعداد 18 نمایش 11 اثر متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری هستند.

 

این مقام مسئول گفت: با بازبینی هیئت داوران از 11 اثر متقاضی در این جشنواره پنج اثر نهایی را برای حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب کردند.

 

دبیر جشنواره سی و یکمین سی و یکمین تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به آثار منتخب راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: نمایش «روزی گذری روزگاری» به کارگردانی احمد و امید مردانی، نمایش «مایکلفسکی» به کارگردانی احمدرضا حیدری، نمایش «پرانول» به کارگردانی مهرداد کردیان هر سه اثر از شهرستان بروجن، نمایش «وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد و نمایش «بوکار» به کارگردانی هوشنگ عزیزی پور از فارسان آثار منتخب برای حضور در جشنواره سی و یکمین سی و یکمین تئاتر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شده اند.

 

وی بابیان اینکه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از نظر فرم و اجرا متفاوت از جشنواره سال قبل است گفت: سال های قبل گروه های نمایش سایر شهرستان ها در مرکز استان روی صحنه می رفتند اما امسال در شهرستان های خود به اجرای نمایش می پردازند.

 

معتمدیان هیئت داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: محسن سراجی، قاسم اسماعیلی و ثریا امینیان داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری هستند.

 

وی گفت: نمایش های «پرانول» و «مایکلفسکی» روز پنج شنبه 30 آبان در فرهنگسرای بروجن، روز جمعه 1 آذر نمایش «بوکار» در فرهنگسرای فارسان و نمایش های «وطن و تن» در همین روز (جمعه 1 آذر) ساعت 7 عصر در تماشاخانه مهر شهرکرد و روز شنبه 2 آذر ساعت 10 صبح «روزی گذری روزگاری» در فرهنگسرای بروجن روی صحنه می روند.

 

وی بابیان اینکه آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه 2 آذر راس ساعت 18 عصر در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می شود خاطرنشان کرد: نمایش برگزیده سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری راه پیدا می کند.

 

کد خبر 855786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha