برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در یزد

پورشمسی با اشاره به برگزاری برنامه های هفته بسیج در یزد گفت: در این هفته بیش از ۴۰ عنوان برنامه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رضا پورشمسی» در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به چهلمین سالگرد نهاد مقدس بسیج گفت: امسال شعار محوری « بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت » است.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: به این مناسبت رویکرد ما تلاش در راستای اجرای برنامه های متفاوت و با رویکرد ضرورت ها و الزامات جامعه یزد و بدنه بسیج است.

 

وی ادامه داد: در مجموع 40 عنوان برنامه شاخص در این هفته برگزار می شود که در قالب 400 برنامه رده و در 2 هزار رده پایگاه، حوزه و رده مقاومت برگزار می شود.

 

پورشمسی تصریح کرد: هفته بسیج از روز پینجشنبه 30 آبان آغاز می شود و تا پنجشنبه هفتم آذرماه ادامه دارد و آغاز برنامه های ما نیز غبارروبی قبور مطهر شهدا در میدان امیرچخماق همراه با آذین بندی میدان امیرچخماق با 40 شعار محوری بسیج است و همزمان با آن نیز کل قبور مطهر شهدای استان غبارروبی می شود.

 

وی افزود: رزمایش اقتدار بسیجیان در استان در روز جمعه اول آذرماه در موقعیت شهید رشیدی برگزار می شود و در روز سوم نیز برگزاری همایش بانوان انقلابی با محوریت معرفی جایگاه زن در جامعه اسلامی داریم و پس از آن نیز کنگره ملی شعر بسیج، شب خاطره گویی بسیج، همایش شکوه اقتدار، اعزام همزمان 40 گروه جهادی، جشنواره استانی سرود و تواشیح از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: نگاه بسیج و سپاه به زن به عنوان الگو و عنصر موثر در جامعه است و آفریده بزرگواری از خداوند است که می تواند نقش آفرینی متعدد و متفاوتی را همراه با حفظ جایگاه زن در جامعه داشته باشد.

 

پورشمسی گفت: امسال 40 گروه جهادی نخبگان و گروه های متخصص را به مناسبت هفته بسیج به مناطق محروم اعزام می کنیم

 

وی با اشاره به برنامه های گروه جهادی رسانه در استان یزد بیان کرد: به تصویر کشیدن خدمات اجتماعی گروه های جهادی در زمینه های مختلف و ارائه مشکلات و آسیب های اجتماعی در استان در جهت مطالبه گری از استان از جمله اهداف ما در تشکیل گروه جهادی رسانه است.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: آنچه تفکر بسیج را از اندیشه امام(ره) شکل داده تفکر الهی و ولایی است و فرهنگ بسیج را ناشی از آن به عنوان فرهنگ علوی و عاشورایی می شناسیم.

 

وی ادامه داد: ما در استان 3 هزار و 854 شهید در استان داریم که 742 شهید پاسدار و 570 شهید ارتش و مابقی بسیجی استان هستند.

 

پورشمسی تصریح کرد: قریب به 99 و نیم درصد از مردم استان را بسیجی می دانیم اما تعداد 327 هزار بسیجی فعال و عادی در استان داریم.

 

وی افزود: در حوزه گروه های جهادی اولین اقدام ما حضور تیم تخصصی جهت شناسایی مناطق است و با همکاری و هماهنگی دستگاه ها و مسئولان منطقه این حمایت ها صورت می گیرد.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: بسیج سازندگی در راستای شعار سال اقدام به اجرای طرح قطب های تولید کرده است و هر شهرستانی را در راستای تولید معرفی کرده است.

کد خبر 856113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha