پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان اردکانی

خلیلی گفت: طی سال جاری یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان وام اشتغال و خودکفایی برای ایجاد ۴۳ فرصت شغلی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،« محمدرضا خلیلی» در نشست بخشدار و دهیاران بخش خرانق با تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی مراکز تولید برای دستیابی به توانمندی و خودکفائی اقتصادی، گفت: اجرای طرح‌های اشتغال از طریق راهبری شغلی با استفاده از تجربیات شرکت‌های کارآفرین و موفق درزمینهٔ اشتغال یا مشاغل خانگی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان با دعوت از همه فعالان عرصه تولید و اشتغال، جهادگران و کارآفرینان خیّر برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت افزود: ایجاد مشاغل پایدار و درآمد مستمر و کافی برای مددجویان و فراهم‌سازی زمینه خودکفایی اقتصادی و خروج آنان از حمایت ازجمله اهداف کمیته امداد در توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت است.

وی بیان کرد: طی سال جاری یک میلیارد و 88 میلیون تومان وام اشتغال و خودکفایی برای ایجاد 43 فرصت شغلی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 95 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اردکان از آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه طی این مدت برای 16 نفر کاریابی انجام‌شده است، ادامه داد: کارفرمایان برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود از مددجویان تحت حمایت استفاده کنند.

خلیلی یادآور شد: کمیته امداد برای به‌کارگماری هر نفر مددجوی تحت حمایت بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است که شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی یا پرداخت تسهیلات به مبلغ 50 میلیون تومان به ازای به‌کارگیری هر نفر است.

کد خبر 860569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha