سخنان رهبر انقلاب در خصوص تعهد فصل الخطاب همگان است

پشنگ با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در موضوع تعهد گفت: صحبت های مقام معظم رهبری فصل الخطاب و قابل اجرا برای همگان است، ریالی برای تبلیغات خرج نکردم و با اعتماد مردم در انتخابات شرکت می کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «حمیدرضا پشنگ» پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در مورد این انتخابات گفت: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می کنم.

 

نماینده دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تعهد و مسئولیت در سخنان رهبر انقلاب اظهار کرد: صحبت های رهبر انقلاب فصل الخطاب و قابل اجرا برای همگان است. بنده با توجه به سابقه کاری که در مجلس دارم این تکلیف را احساس کردم که به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویم و در این دوره از انتخابات شرکت کنم.

 

وی با اشاره به تلاش خود در راستای توسعه همه جانبه کشور و حل مسایل اقتصادی گفت: تلاش می کنم تا در راستای رفع مشکلات اقتصادی و رفاه حال مردم اقدامات لازم را انجام دهم.

 

نماینده دور هفتم، هشتم و نهم مجلس تصریح کرد: قرار است از حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه و نصرت آباد در انتخابات شرکت کنم و از سوی حزب خاصی در انتخابات شرکت نکردم، تنها حزب ام حزب الله است.

 

پشنگ در مورد تبلیغات انتخاباتی و هزینه های آن اظهار کرد: به جرأت می گویم که در مجالس هفتم، هشتم و نهم ریالی خرج نکردم، یک فرهنگی هستم و تنها با اعتماد مردم در انتخابات شرکت می کنم و در حال حاضر بازنشسته وزارت آموزش و پرورش هستم./

کد خبر 862237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha