۲۳ هیات اجرایی  در سطح استان مرکزی پیش‌بینی شده است

اکرمی گفت:۲۳ هیات اجرایی شامل ۶ هیات اجرایی حوزه‌های اصلی و ۱۷ حوزه فرعی در سطح استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز(دوشنبه11 آذر) در جریان بازدید از محل ثبت نام کاندیداهای داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کار ثبت نام از کاندیداها از دیروز دهم آذر ماه در فرمانداری ها آغاز شده و تا 16 آذر ماه ادامه خواهد داشت، تاکنون روند اجرای این کار مطلوب بوده و امید است تا پایان ثبت نام نیز این روند ادامه داتشه باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه تا کنون 23 نفر دواطلب ثبت نام کرده اند که یک نفر خانم و مابقی آقا هستند، در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب به مرکزیت فرمانداری اراک، ۱۰ نفر داوطلب نمایندگی ثبت نام کردند که ۹ نفر آنها مرد و یک نفر نیز زن بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان و حوزه انتخابیه خمین هر کدام یک نفر، حوزه انتخابیه محلات و دلیجان ۲ نفر، حوزه انتخابیه شازند ۳ نفر و در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه ۶ نفر ثبت نام کرده‌ اند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: 6 مرکز در استان مرکزی کار ثبت نام مجلس شورای اسلامی را انجام می دهند که از ساعت 8 صبح تا 6 عصر مشغول هستند، مدارک هویتی مورد نیاز برای ثبت نام در سایت دفتر سیاسی انتخابات استانداری و خبرگزاری ها اعلام شده است.

 

اکرمی تصریح کرد:‌ ۲۳ هیات اجرایی شامل ۶ هیات اجرایی حوزه‌های اصلی و ۱۷ حوزه فرعی در سطح استان مرکزی پیش‌بینی شده که تاکنون هیات های اجرایی شهرستان‌های خنداب، کمیجان، میلاجرد و آشتیان تشکیل شده است.

 

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.

 

کد خبر 862242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha