رویداد «همتا گزینی و کافه سرمایه» در نمایشگاه ملی هفته پژوهش و فناوری تهران

خان احمدی، گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه «رویداد همتا گزینی و کافه سرمایه» را همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار می کند.

«معصومه خان احمدی» با بیان اینکه پارک علم و فناوری کرمانشاه کارگزار منطقه سه توانمند سازی کسب و کار های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رویداد «همتا گزینی و کافه سرمایه» ویژه استارت آپ ها و شرکت های تحت حمایت پارک های علم و فناوری در استان های کرمانشاه، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل است.

 

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه، افزود: این رویداد همزمان با هفته پژوهش و فناوری از (۲۶ تا ۲۹ آذر) در نمایشگاه ملی این هفته که در  محل نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می شود، برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شرکت کارن کراد، اظهار کرد: «رویداد همتا گزینی و کافه سرمایه» در سالن شماره ۵ نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می شود.

 

خان احمدی، در خصوص جزییات این رویداد، ابراز کرد: پس از ثبت نام استارت آپ ها و واحدهای فناور هر استان، بررسی لازم توسط کارگزاری انجام و نشست های سرمایه گزاری بین واحدهای منتخب سرمایه پذیر و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از برگزاری کارگاه های نحوه ارائه به سرمایه گذار و تیم یابی در راستای توانمندی شرکت ها خبر داد و گفت: ثبت نام کلیه استارت آپها، شرکت ها و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این رویداد از 13 آذر ماه از طریق آدرس www.utstpark.ir/utinvest-/98 صورت می گیرد.

 

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه، در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های: ۰۸۳۳۱۰۳۱ داخلی ۴۰۳ و ۴۴۴ تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 863152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha