شناسایی بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم در استان آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام والمسلمین شوقی گفت: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و فرزند محسنین در استان شناسایی و زیر چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارند.

«حجت الاسلام والمسلمین جابر شوقی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایتی کشور، عهده دار رسیدگی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند کشور است.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون بیش از 10 هزار و 500 فرزند یتیم و فرزند محسنین در استان شناسایی و زیر چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارند.

این مقام مسوول تصریح کرد: کمیته امداد آذربایجان غربی برای تک تک این ایتام و فرزندان محسنین کمک معیشت حمایتی پرداخت می‌کند و در نظر دارد با مشارکت خیران، گستره حمایتی خود از این ایتام را افزایش دهد.

حجت الاسلام شوقی گفت: کمیته امداد آذربایجان‌غربی دست خیران و نیکوکارانی که اقدام به حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین کند به گرمی می‌فشارد.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود اظهار کرد: نیکوکاران خیراندیش در سراسر استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  و همچنین مشارکت در این امر خداپسندانه، عدد یک  (1) را به سامانه پیامکی 3000333344 ارسال کند.

کد خبر 863194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha