اجراي طرح پاک‌سازی در نقاط آلوده اردكان/ کشف بیش از ۶۵ کیلو تریاک

صادقیان ضمن تشریح آمار و ارقام اجرای طرح پاک‌سازی در نقاط آلوده اردکان از کشف بیش از ۶۵ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سرهنگ سید رضا صادقیان» در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مأموران يگان امداد فرماندهي نیروی انتظامی شهرستان اردکان، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده را باهدف برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت يك هفته اجراء كردند.

وي افزود: مأموران در اين طرح مقدار 125 گرم مواد مخدر صنعتي شامل شيشه و هروئين به همراه آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف و 2 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر و 14 نفر معتاد متجاهر را دستگير کردند.

فرمانده نیروی انتظامي اردكان خاطرنشان كرد: برخورد جدي و قانوني با خرده‌فروشان مواد مخدر و کساني که بخواهند امنيت و آرامش خانواده‌ها را به خصوص جوانان و نوجوانان را از اين طريق بر هم بزنند، همچنان از اولویت‌های انتظامي این شهرستان است.

این مقام مسئول همچنین از کشف 65 کيلو و 200 گرم ترياک در عمليات مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد.

صادقیان در این مورد تصریح کرد: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با انجام کار اطلاعاتي متوجه شدند قاچاقچيان قصد انتقال يک محموله مواد افيوني از مخفيگاه خود در شهرستان اردكان به يكي از استان‌های شمالي كشورمان رادارند که رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با رصد دقيق اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و در طی يك عمليات غافلگيرانه، متهم را در مخفيگاهش دستگير كردند.

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان اردكان ابراز کرد: مأموران در بازرسي از مخفيگاه متهم مقدار 65 کيلو و 200 گرم ترياک را كه به طرز خيلي ماهرانه جا ساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ صادقيان در پايان گفت: متهم ضمن تشكيل پرونده قضايي به دادسرا معرفي و با دستور مقام قضائی، روانه زندان شد.

کد خبر 864027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha